Sfinții si Dumnezeu

Dumnezeu in porunca a doua a spus cui trebuie sa slujim si sa ne închinam.

Mereu m-am întrebat cum oamenii care se roagă la diverși sfinți, primesc un răspuns pozitiv si dădeau slava lor. Pana ieri citind de atâtea ori Biblia nu am găsit răspuns. (Deut. 13: 1-3)

Dumnezeu ii pune la încercare si permite aceste evenimente, care s-au răspândit, pentru a vedea daca vor respecta porunca a doua. Tot acolo sunt scrise si consecințele acestei neascultări.

Domnul este răbdător, astăzi nu se mai ajunge la moarte imediata, Isus sapa si hrănește rădăcina așteptând rod.

Dumnezeu are timpul Sau de răspuns, eu personal m-am rugat in taina de când am aflat ca sunt însărcinata pentru un cărucior cu trei roti, culoare care sa meargă si la fete si la băieți, coviltir, mâner in forma de U si plasa jos, am continuat sa ma rog fără sa știe nimeni trei ani, l-am primit la al doilea copil.

Pe tine ce te împiedica sa te rogi direct Lui Dumnezeu?

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu