Provocare

Incerc cu ajutorul Domnului, sa stau departe de facebook pentru 40 de zile, incepand de astazi.

Domnul va fi martorul meu, daca ma voi uita in perioada stabilita, atunci se va reseta la ziua 1.

Stiu ca nu este usor, dar la fel de bine pot invata cate ceva in acest timp.

Nu stiu daca se va schimba ceva in relatia mea cu Dumnezeu, dar stiu ca in Biblie Domnul a facut lucruri minunate in 40 de zile.

Domnul sa ma ajute.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Provocare

  1. lord1st zice:

    Dumnezeu este mare, El m-a ajutat si am scapat de facebook. Nu mai am nevoie de el. Pe vremuri pierdeam timpul sa ma joc, dupa ce m-am pocait vroiam sa vad ce a mai scris fratele/sora, ce poze au postat, ce povestiri crestine mai apareau, si tot pierdere de timp era.

Lasă un răspuns

