Am fost incercata

Ieri la Betel am venit cu multa bucurie sa-I multumesc Domnului Isus pentru Harul Sau care m-a tinut in jertfa. Ma simteam asa de bine si fericita, pe cat eram eu de bucuroasa pe atat era Georgi de trista. Prima data am crezut ca e ceva legat de mine, cand am intrat nu mi-a zambit si era foarte serioasa. Mai tarziu mi-a spus ca vrea sa fie singura si sa ma rog pentru ea.

E sora mea as dori sa-si deschida sufletul, se poate increde in mine. 

Apoi m-am rugat impreuna cu Ina, asa am simtit sa ma rog pentru problemele celorlalti, pe ale mele le stie Domnul si le aduc mereu inaintea Lui. M-am rugat ca si cum era ultima suflare si de asta depindea totul.

L-am vazut pe tanarul care anul trecut m-a facut sa ma ridic, chiar daca era seara de tineret, nu trebuia sa ia in deradere numele Domnului. Nu intelegeam de ce a trebuit sa vina aici. Vroiam sa ma ridic, dar Mircea a zis zambind, am vazut neincrederea ca poate o fi altfel. 

Nu puteam sa ascult nimic, fiindca nu il consideream slujitorul Domnului, apoi am auzit o voce: cum vrei tu sa o iubesti pe Rodica cand nu poti iubi un strain? Am inteles ca Domnul ma chemase cu un scop, am inceput sa ma rog pentru el, din pacate am incercat sa-i arunc o privire de interes sau un zambet dar n-am putut si decat sa fiu falsa am plecat si ridicat capul in rugaciune, mi-am acoperit fata cu mainile, cand simteam ca Dumnezeu e tot mai prezent.

Si toata predica lui m-am rugat pentru el, doar asta inseamna lucrarea pentru care m-a chemat El. Am crezut ca totul ramane asa si voi pleca acasa.

Dar dupa incercare vine si binecuvantarea, Dumnezeu m-a mangaiat. Fr.Florin a chemat pe cei truditi in fata, care vor sa se pocaiasca pentru pacate. I-am spus lui Mircea ca eu ma duc in fata, el eu nu, am vazut mirarea pe chipul lui, nu intelegea pentru ce ingenunchiez.

Am ajuns prima, eram pregatita sa-i vorbesc fr.Florin sa-i marturisesc motivul, cand am deschis gura, pana a ajuns el la mine, am vazut ca se umpluse in jurul meu. Apoi in gand ii tot repeteam Domnului ce ma apasa, ce uraciune mai ma tinea legata: ca doresc ca Dumnezeu sa-mi schimbe inima si s-o iubesc pe Rodica. In rugaciune treptat-treptat am simtit caldura, am simtit cum toata fata mi se roseste (am inteles ca e prezenta Duhului Sfant), ardeam, inauntrul meu plangeam, ochii imi lacrimeau si am rostit in gand dupa ce am vizualizat cum o luam in brate si o pupam, rostisem mama Rodica.

Stiu ca Dumnezeu va lucra cu mine intr-un mod minunat atunci cand in inima mea nu va mai fi nici un bob de nisip de care sa se agate ispititorul.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am fost incercata

  1. M zice:

    Domnul sa te binecuvanteze cu implinirea completa a voii Lui in viata ta cat mai curand.

    Pana atunci ma rog ca El sa puna straja intre soaptele celui rau si Rodica.

    Pace si binecuvantare!

Lasă un răspuns

