Lupta mea

Domnul mi-a spus pana nu ma voi curata sa nu mai mijlocesc pentru altii.

De ceva timp ma lupt cu niste duhuri care devin tot mai puternice atunci cand parintii sau sotul ma acuza de rezultatul lor, fara sa inteleaga ca aceasta lupta nu se castiga la clipeala ochilor, cum as putea sa le vorbesc de duhuri cand ei nu accepta niste lucruri minime.

De cand am ramas insarcinata, pana m-am oprit din alaptare la 11 luni fara o saptamana, am tot acumulat o gramada de kg, cam 30 de kg. Dupa ultimul alaptat, noaptea, ma cuprindea o foame de lup, apoi ma simteam vinovata fiindca am cedat.

Ce duhuri sunt? Duh de imbuibare, duh de lacomie, duh de pofta de mancare, duh de ingrasare si nu in ultimul rand cel mai puternic dintre ele duh de curvie. De ce il numesc de curvie? Esau a fost numit curvar fiindca si-a vandut dreptul de intai nascut pentru un blid cu linte.

Am incercat sa le mustru dar sunt foarte puternice, fiecare jignire legata de aceste aspecte pe care o primeam se sfarsea cu lacrimi de tristete in camaruta mea, iar ei radeau si deveneau tot mai puternici.

Ieri cand ma intorceam acasa eram singura in masina si am inceput sa cant in limbi, ba sa vorbesc, mi-a spus ca m-a rascumparat cu sangele Sau, am primit talmacire in vorbire, mintea mea apartine lui Hristos, cugetul meu apartine lui Hristos, sufletul meu apartine lui Hristos, la fel si trupul meu apartine lui Hristos.

Domnul sa ma ajute sa biruiesc in lupta aceasta. Multi mi-au spus ca e o capcana a celui rau ca sa nu mai mijlocesc pentru altii, dar eu am primit o confirmare clara ca e voia Domnului, este templul Duhului Sfant.

Num 11:33 Pe cand carnea era inca in dintii lor, fara sa fie mestecata, Domnul S-a aprins de manie impotriva poporului; si Domnul a lovit poporul cu o urgie foarte mare. 34 Au pus locului aceluia numele Chibrot-Hataava pentru ca acolo au ingropat pe poporul apucat de pofta.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Lupta mea

  1. cimm zice:

    Caci noi nu avem de luptat impotriva carnii si singelui, ci impotriva capeteniilor, impotriva domniilor, impotriva stapanitorilor intunerecului acestui veac, impotriva duhurilor rautati care sunt in locurile ceresti. De aceea luati toata armatura lui Dumnezeu, ca sa va puteti impotrivi in ziua cea rea si sa ramaneti in picioare, dupa ce veti fi biruit totul.
    Verifica daca aveti toata armatura, si nu cumva iti lipseste ceva din intregul armament Dumnezeiesc, iar daca o ai toata, sa nu iti fie frica, vei sta in picioare, oricat de multe sageti si grele lupte ai sa dai.

Lasă un răspuns

