Vis duminica 18.10

Eram in brate cu un copil brunet, pielea mai inchisa, avea o rana deschisa fix unde se termina parul si incepe fruntea, la jumatate, se vedea sange, dar nu sangera. Avea mainile in jurul cefei mele, stiam ca trebuie sa ajung undeva. Eram intr-o cladire inalta, am privit afara, am vazut o duba alba.

Am ajuns in zona respectiva, dar era plin de cladiri, nu mai vedeam masina, am intrebat un barbat care m-a ghidat. Lumea astepta jos, o soferita incerca sa intoarca duba alba. M-a oprit sa ma sui, mi-a spus ca o savomite copilul si eu ma pot urca fara copil. Am refuzat.

M-am trezit cu Mircea ca mergem la Betel, numa ca ajunsesem intr-un subsol, eram pe un culoar, care avea in ambele parti camere. Stiam ca venise prigoana pentru crestini.  Am intrat intr-o camera, acolo l-am vazut pe Alex I., Valentin si Dorina din cor. Nu existau scaune era o banca ca la copii jos unde e pianul. Alex a spus sa cantam, era o cantare crestina pe care o stiam, am inceput sa cant tare cu toate ca n-am ureche muzicala, dar m-am mirat ca numai eu ma auzeam, cand am privit in jur toti deschideau gura dar mimau fara sa scoata un sunet. I-am intrebat de ce nu cantati. Atunci Alex a pus aratatorul la gura facand ssst, dincolo se roaga, sa nu-i deranjam. Am spus pai sa ne rugam si noi, mi s-a raspuns nu.

Atunci s-a auzit Hava Nagila, s-au ridicat spunand ca vor dansa. Stiam cum se danseaza, am spus ok, eram fata-baiat-fata-baiat, langa mine in dreapta era Mircea, in stanga Valentin. Valentin s-a apropiat de mine sa ma pupe (dar in dans se prefac), l-am impins cat am putut si m-am oprit, toti se pupau pe obraz unul cu altul, Mircea n-a vrut sa iasa din hora, eu m-am dus si m-am asezat pe banca. Nu intelegeam ce vad.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

