Papusa, vis

Eram in casa, cea din Drumul Taberei, am vazut o papusa mai ciudata. Am pus mana pe ea si mi-am dat seama ca este cel rau, se misca, vorbea, radea ironic.

Am pus creatura pe masa, mi-am pus ambele maini peste pieptul ei, am inceput sa mustru, cand rosteam numele Domnului Isus, se incrunta, scotea niste zgomote, apoi radea sarcastic ce crezi ca o sa reusesti singura?

Mircea a ajuns acasa si a vazut toata scena, dar el spunea ce-i fac papusii, el nu auzea cand vorbea sau cand se misca, mi-a spus ca nu ma ajuta.

Au venit si parintii mei acasa si au strigat sa las copilul in pace ca-l omor, el il vedeau ca pe un copil, m-au batut ambii pe spate, m-au tras de par (cred), sa-i dau drumul, dar nu m-am lasat.

M-am vazut singura, fara ajutor, am observat ca oasele i se slabeau, cand am inceput sa istovesc, cu o mana l-am tinut, cu cealalta mi-am luat Biblia mea cu fermoar si i-am pus-o pe piept, apoi am inceput sa rostesc mustrarile si numele Domnului Isus.

Am stiut ca au trecut trei ore, am vazut ca toate oasele i s-au topit, era o chestie moale, dar nu m-am lasat pacalita, stiam ca are inca suflare, Mircea radea ca inca incercam sa mustru, dar eram prea istovita. Se facuse ziua. Mi-am luat celularul (la tara mi l-am schimbat cu unul fara internet, dar care se aude bine pe telefon, de la sora mea, dar toata agenda a ramas in celalalt), am vrut sa-l sun pe fr. Florin, dar nu aveam nr. lui. Am gasit nr. fr. Tonea, apoi am vazut ca era ceasul 8:02 dimineata, am spus ca e prea devreme sa-l sun.

Eram epuizata, l-am rupt in doua parti, nu stiu daca capul si restul corpului, sau juma-juma, am deschis geamul din camera, cel fara plasa, o parte am aruncat-o in stanga si o parte in dreapta, cat am putut eu de departe.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

