Am inteles

Motivul pentru care mi s-a furat portofelul… la Lugoj eu nu i-am vorbit pastorului de la Harul, am gresit m-am temut de oameni in loc de Domnul. Multumesc lui Dumnezeu ca a fost doar atat, multumesc ca am inteles motivul, multumesc ca Dumnezeu pedepseste fiii.

Domnul mi-a spus lucrezi, lucrez cu tine. Da Domnul meu asta astept si vreau sa Te folosesti de mine.

Acum am pace si liniste, pot dormi linistita.

PS:am facut o rugaciune Domnului sa ma duca in vis/rapire sufleteasca intr-un loc. Daca Domnul va voi.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

