Timisoara continuare

Pe la unu si ceva doua am ajuns in Timisoara, ce dor mi-a fost de orasul acesta, este amintirea inceputului relatiei mele cu Mircea, cu iz de inocenta si tinerete, multe s-au schimbat. Parcul rozelor. Baietii au descarcat masina, din motive medicale nu aveam voie sa-i ajut. Eu m-am plimbat prin parc sa gsesc o banca pe care m-as fi suit sa filmez, toate erau prinse si infipte bine in pamant/ciment. Dar am gasit o toaleta gratis, mare lucru.

Cele doua camere erau gata montate, l-am rugat pe un frate sa ma ajute si cu a mea, totul e bine si frumos, soarele dogorea, credeam ca ma prajesc instantaneu, intamplator unul din oamenii de la scena habar n-aveam de era baptist sau penticostal il rugam sa ne ajute cu bannerul. Mai tarziu il aud vorbind in ungureste cu colegul sau, ma reped eu zambind az Ur aldjon meg, adica Domnul sa te binecuvanteze. Si zambind intru in vorba cu el, ii povestesc ca Dumnezeu m-a adus din lume si toata povestirea chiar si de Duhul Sfant. Atunci el imi povesteste cum a fost botezat. In acele clipe au inceput sa ma piste mustele. L-am rugat sa ne rugam pentru vreme: stiu ca acesta este un semn ca va veni ploaie, dar te rog Doamne pune mana Ta peste noi, nu lasa sa cada ploaia, iti cerem norul din desert care proteja de arsita pe copiii Tai.

Cantaretii stiam cine vor fi, dar am aflat ca pastorul va fi Luigi Mitoi, eu cer detalii, se plimba mult pe scena, cum predica (detalii tehnice de urmarire).

Incep sa apara levitii, dar mai erau vreo doua ore pana la incepere, cer si eu sticla mea de apa, aflu ca cei din echipa mi-o consumasera, dar Lizzy cerea apa, multumim Domnului Catalin ne-a trimis dupa provizii. Am mers pe la umbra prin oras cu un frate.  Dupa o perioada am adus fiecaruia ce ceruse.

A inceput in final transmisia, inainte ne rugasem pentru ea, si eu personal l-am intrebat pe Dumnezeu de ce m-a chemat aici, mi-a zis Rosh Hosanna (nu stiu daca am scris corect). Stiam ca este o sarbatoare evreiasca, dar care…ce vrea sa spuna…

Soarele era inca dogoritor, ma rugam in continuu pentru acel nor, incepusem sa resimt oboseala, dar trebuia sa fiu la post, nu era nimeni sa ma inlocuiasca. Cam dupa jumatate de ora a aparut un nor si am simtit chiar bataia vantului, atat de mult am zambit la cer.

Nu stiu dupa cata vreme apare pastorul Luigi Mitoi, la un amvon usor, incepe si citeste din Cuvant eu m-am relaxat mi-am spus ca nu se va plimba si pot bea si eu o gura de apa. Dar in aceea clipa mi-a scapat jumatate de om in afara cadrului, in gandul meu a fost uite o greseala. Apoi l-am urmarit ca si cum doar o camera functiona. Pe la jumatatea predicii se intampla cev interesant….

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

