De marti

Am trecut prin ceva neplacut care nici macar acum nu-mi vine sa cred ca e real, cineva cand m-am dat jos din microbuzul cora sa merg spre biserica (folosesc microbuzul doua  fiindca sunt gratuite ajung mai greu dar este o binecuvantare) mi- a furat portofelul cu buletinul, carnetul de conducere, cardul de sanatate, salarii, cheile masinii, si banii (pentru zeciuiala si consultatia de doctor). Pentru mine in situtia mea a fost o lovitura grea, mama m-a sunat ca are nevoie de bani pentru lapte lui Samy, eu am nevoie de bani la doctor si inscriere facultate si cheltuieli uzuale, mai aveam si cartela de metrou si de ratb.

Initial am crezut ca erau si cheile de acasa fapt pentru care nu mai vroiam sa merg la biserica, acelea s-au gasit. M-am pus pe plans, cand am mai mare nevoie de bani cel rau trimite angajatul sau sa ma supere.

Am anuntat telefonic politia, m-am rugat, maine voi merge sa imi fac buletin cu ajutorul Domnului. Macar am reusit sa blochez contul.

Am intarziat, dar am ajuns la Betel, multumesc Domnului ca am stat la plan general, am putut sa bocesc si sa ma rog. Domnul Isus mi-a spus Eu sunt mai important decat actele si banii pierduti.

Stiu ca am un Dumnezeu mare ma gandeam ca toate lucrurile lucreaza spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu, chiar atunci cine vorbea in fata a spus acelasi lucruri.

Stiu ca am nevoie de Domnul si ca El sa lucreze. Ma incred in Domnul meu.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

