Bucurati-va, iarasi zic bucurati-va

Am un Dumnezeu mare, o stiu, o cred, indiferent de ce spun cei din jur. Trec prin anumite probleme la care aveam cateva posibilitati: sa ma plang la toti cunoscutii, asteptand ajutorul omului, sa ma plang la Dumnezeu, aratand o fata posomorata, sa ma apropii de Dumnezeu si sa accept ceea ce a pregatit de dinainte sau sa nu fac nimic.

Prima zi au fost lovituri spirituale si pamantesti, eram foarta trista, nu vedeam nici o cale de scapare (inca nu am primit una). Dar Domnul lucreaza, a tacut, a vrut sa vada cum reactionez.

Si treptat-treptat Domnul m-a ajutat sa reiubesc postul si sa-mi dea puterea Sa, nu stiu daca in ochii bisericii este post fara milostenie, dar rugaciunea a crescut si vad cum Dumnezeu continua lucrarea.

Am bucurii ceresti in toate necazurile pamantesti. Printre rugaciunile inaltate a fost ca sa vad mana lui Dumnezeu si nu a omului ca va rezolva. Dumnezeu a inceput sa-mi redea visurile, pe care le tin minte, in vorbirea in limbi imi da talmacire (pacat ca bisrrica opreste prorociile), vedenii, intelepciune (recent Domnul mi-a explicat de ce Domnul Isus a spus sa iertam de 70 de ori cate sapte – raspunsul se afla in Geneza 4: 23, 24.

Am reinceput sa ma dedic Bibliei, am ajuns mai des pe la biserica, am plans mai mult in rugaciuni, dar am o bucurie pe care doar Duhul Sfant ti-o poate da.

Multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

