Vis de astazi, dimineata

Ieri inainte de culcare m-am rugat ca Dumnezeu sa-mi vorbeasca prin vis si sa nu-l uit.

Eram cu Mircea intr-o cladire care avea o curte interioara, pe hol niste copii se jucau cu niste jucarii, gen spiderman, eu am vazut ca erau vii, vorbeau si ii invatau la rele, cand au vazut ca am observat s-au uitat incruntat la mine, apoi s-au prefacut ca nu misca. Copiii i-au aruncat la wc si au tras apa.

Am strans niste bile albastre (intelesesem ca in ele este o putere, nu stiam inca care), niste guma de mestecat rotunda si alba, o pasta mica de dinti alba.

L-am luat pe Mircea de mana, i-am spus sa mergem in curtea interioara, sa gasim mai multe bile albastre, i le-am aratat pe ale mele, le tineam ascunse in buzunar. Am gasit doar doua bile si am plecat din locul acela cu Dojo-ul.

In Dojo intre sofer si mine s-a deschis o cutie in care ar fi incaput 4 bile. Dupa ce am pus cele 4 bile masina a inceput sa zboare deasupra drumului, dar ceilalti nu au observat, zbura foarte jos.

In oglinda retrovizoare am vazut o masina mica, neagra, sport, cu geamuri fumurii, care prinde viteza (nu stiu marca nu ma pricep), care zbura cu viteza. Ne urmarea, aveam in duhul ca este cel rau. Vroia sa ne prinda, erau multe masini pe drum, am vrut sa ajungem intr-un loc, dar drumul era blocat, politistii ne-au spus sa ocolim. Politistiil-au incetinit pe cel rau.

Am ajuns intr-o cladire, vroiam sa ma epilez, dar cand m-am privit in oglinda mi-am dat seama ca n-am nevoie. Am intrat in salon, in camera, cosmeticeana mi-a zis ca o sa inceapa cu pensatul. Mi-a pus peste sprancene un sablon cu forme de sprancene (era o foaie alba subtire care avea decupate forme de sprancene), a gasit cea care mi se potrivea. Atunci a intrat un barbat in salon, s-a asezat pe patul alaturat, i-am spus sa astepte, dar tipa mi-a spus ca e ok. Cu ochii mintii am vazut in sala de asteptare doi homosexuali care vroiau sa intre. M-am ridicat, am iesit din camera.

Am vrut sa ies din cladire, dar gradina care inconjura cladirea avea acum pereti de geamuri, ca o sera, am cautat pe unde sa ies, cum vedeam un geam sau o usa in dreptul ei aparea cel rau in persoana.

Mi-a spus ca nu ma lasa sa ies afara, caci daca ies voi zbura in sus si el nu vrea asta, el ma vrea pentru el.

Imi vorbea de departe, stiam ca am bilele albastre in buzunar, dar nu am atins locul.

A aparut Mircea langa mine. Cel rau s-a apropiat si zbura fata in fata cu mine, nu era urat, dar avea o uratenie de rautate, era totul negru, cu haine cu tot.

Mi-a spus ca sa iesim trebuie sa ma intepe si sa fiu a lui. Mi-a intins in mana un fel de pioneza uriasa, diametrul imi incapea in palma, era de culoare rosiatica. Mi-a spus ca doar asa imi da drumul.

I- am spus sa-mi dea pioneza ca nu vreau sa ma intep aici. Aveam de gand sa fug la masina cum ieseam afara.

Afara era o alee in fata cladirii si gradinii, de o parte si cealalta  erau mese si scaune, oamenii mancau. Observam cum niste fete frumoase luau lumea de pe strada si o convingea sa vina la masa. Isi dadeau cartea de credit, erau de acord cu fiecare plata. Daca le zambeau, iar lor le placea erau taxati, o anumita suma o incasa restaurantul, in acelasi timp pe ecran in partea dreapta se vedea ca fetele incasau un comision din suma incasata de restaurant.

La unele persoane le punea o panglica verde, le facea un nod pe mana, altii acceptau un inel ce parea de aur, dar era tinichea, cand le aducea mancarea ii taxa, le oferea tot mai multa mancare, iar ele primeau tot mai multi bani.

Mircea nu vedea nimic din ce se intampla. Il tineam de mana, iar in cealalta mana aveam pioneza intre primele trei degete.

Le-am intrebat pe fete de ce fac asta, dar doar mi-au zambit malefic. Mi-am dat seama ca lucreaza pentru cel rau.

Atunci mi-a rasunat in ureche cuvantul „bold”, care stiam ca inseamna boldul pacatului pe care il tineam in mana.

Cel rau era inca in gradina si striga: ce faci, nu te intepi?

Am aruncat pioneza si am fugit amandoi in masina, stiam ca ne va urmari.

Stiam ca exista cateva piste de lansare cu care am fi zburat. Ne-am dus la prima, cea mai apropiata, dar era o pista falsa, cei care urmareau un serial tv sau de cinema erau acolo, totul era un trucaj, nu zburau nicaieri, doar aparea un perete si ei erau tot acolo in spatele peretelui. Cei de acolo erau imbracati in gri.

Am continuat sa mergem cu Dojo sa cautam pista de lansare, stiam ca trebuie sa zburam, undeva departe in cosmos cu tot cu masina.

Nu mai tin minte daca am mestecat guma sau nu, dar stiam ca cel rau era pe urmele mele si ma urmarea furios.

M-am trezit si am visat din nou: eram tot in Dojo, tot cu Mircea, am ajuns la Betel, vroiam sa stau in fata si era o batrana draguta langa noi, care s-a dus la toaleta. In fata erau doi batrani, batrana s-a intors spre mine, a inceput sa-mi barfeasca batrana deosebita de langa noi, imi spunea numai rautati. Se asezase langa mine si a spus sa nu mai fiu prietena cu ea, am simtit invidie, posesivitate, barfa. M-am sculat, Mircea plecase de langa mine undeva in spate. Razand m-am asezat langa el, la margine.

Aveam in cunostinta ca sunt tot urmarita de cel rau, eram in Dojo. Am urcat in apartamentul parintilor mei, am deschis frigiderul, pe primul raft era scris fiecare ce a cumparat, sa nu manance altcineva, scrisul era cu creionul. Am cautat si sub alta mancare am gasit niste hamsii prajite in ulei, am verificat cu lista, nu apartineau nimanui, am muscat din painea care o aveam in mana si am scuturat hamsiile de ulei, apoi am mancat cateva.

M-am dus in camara, vroiam sa iau un gem, dar era plin de ceaiuri medicinale in cutii de carton albe, cu flori desenate, colorate, erau prafuite si cu molii peste. Am omorat din molii, am gasit un gem si am fugit cu painea si gemul la masina.

Am sunat-o pe Georgi sa o chem la scoala se preda ceva nou (era liceu), mi-a zis ca trebuie sa-i faca baie la copil. Am ajuns la scoala, ne-am pus in banca, sala era plina, dar am plecat caci eu stiam ceea ce se preda si ma plictisea.

Am vazut pe drum ca oamenii mergeau cate 2-3, dar venea cate un animal si il manca pe cate unul, pe noi nu ne ataca, caci eram in masina. Am vazut-o pe mama lui Georgi, i-am spus sa aibe grija, atunci s-a napustit un leu si a atacat-o.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

