Vis de dimineata

Eram intr-o camera cu Georgi, ma tineam de mana cu ea, cu tatal si mama ei. A intrat pe geamul de la balcon, avea o spartura in forma de triunghi in coltul de sus stanga, era o viespe. Am avut in duhul  ca e ispititorul, cand le-am spus, mama Georgianei s-a desprins de noi, a inceput sa se tavaleasca si sa se invarteasca pe jos de frica. Pe Georgi a cuprins-o frica, dar o tineam strans si nu-i dadeam drumul la mana. Am inceput sa mustru cu voce tare, apoi in limbi.
Am vazut ca cel rau a intrat in casa parintilor mei, eu eram in duhul acolo, cel rau i-a spus sa renunt la Hristos, parintii mei nu ma vedeau. A inceput sa-i chinuie a inceput cu tatal meu, i-a scos rand pe rand fiecare dinte, il vedeam ca a inceput sa planga, a facut acelasi lucru cu mama si ea a ramas fara un dinte si plangea. Plangeam si eu si ii mangaiam, apoi cumva m-au auzit si am reusit sa-i ascund intr-o toaleta, dar am refuzat sa renunt la Hristos.
Eram cu sora mea, trebuia ea sa ma ajute sa plec in Italia, aici cel rau era peste tot si pusese stapanire pe tara. Oamenii supusi celui rau circulau liber pe strazi,dar se purtau ciudat ca nebunii, vorbeau singuri, aveau gesturi ciudate. L-amsimtit pe cel rau in spate ca incepuse sa ma miroase daca eram sau nu supusa lui. I-am spus surorii mele sa ne prefacem nebune si a trecut pe langa noi. Eram langa piata, in zona unde locuiesc, era o ghereta afara unde trebuia sa-mi cumpar biletul sa plec in Italia, sora mea a vorbit cu cel de acolo, care avea o uniforma pe el. Pana la urma urma sa-mi dea biletul, am vazut cum completase pe calculator datele.
Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

