Daca vor tacea ei, pietrele vor striga

Continui sa ma rog ca Domnul Isus sa se foloseasca de mine dupa voia Sa. Doresc sa impartasesc celor care nu-L cunosc pe Dumnezeu sau nu stiu de Dumnezeul cel viu.

La inceput cand Dumnezeu m-a adus in biserica din care fac parte priveam cu resentimente catre celelalte denominatiuni, chiar cand fr. V.P. s-a exclus nu il priveam cu ochi buni pentru ca si-ar fi facut cruce.

Acum la trei ani de cand l-am auzit pe Dumnezeu vorbindu-mi (18.10.2011) imi dau seama cat a putut sa schimbe in mine.

Acum cand ma rog ca Dumnezeu sa-mi scoata in cale un suflet, le povestesc ceea ce imi pune Domnul pe inima, nu stiu exact ce parte e pentru el, dar cand il privesc imi dau seama daca acele lacrimi sunt rezultatul lucrarii Duhului Sfant. Le vorbesc de cum l-am intalnit, viata mea de dinainte, luptele pe care le duc, cand cad cum vine si ma ridica, le vorbesc de biserica, dar evit cuvinte de genul „pastor”, „binecuvantarea copiilor”, „botez cu Duhul Sfant”.

In loc de pastor le spun dupa predica s-a facut ungere si atunci Dumnezeu m-a vindecat pe loc. Ma trezesc vorbind lucruri foarte personale, care unii nu le-ar face, dar tot ce stiu ca Dumnezeu trebuie sa lucreze, nu stiu de ce acele cuvinte, le vorbesc.

Le vorbesc despre Dumnezeu asa cum este El, asa cum Il cunosc eu, fara a pomeni vreo denominatiune, fara a pomeni vreo biserica in care sa mearga, Dumnezeu nu este nici penticostal, nici baptist, nici crestin dupa evanghelie, nici reformat, nici catolic, nici ortodox, Dumnezeu ne iubeste pe toti, Dumnezeu stiu ca a botezat cu Duhul Sfant o femeie ortodoxa fara ca aceasta sa stie ce i se intampla. Este adevarat ca Domnul isi va lua mireasa, dar faptul ca mergi la o anumita biserica sau apartii de o anumita denominatiune nu iti garanteaza ca vei ajunge in rai.

Pana nu demult aveam o reticenta fata de baptisti, dar a fost o scoala prin care am trecut, cum a rezolvat totul Dumnezeu?

Pentru binele lui Samy am mers o perioada lunga la tara, acolo am gasit doar o biserica evanghelica, baptista, in ungureste. La inceput intrebam cum e la voi cu…la noi se face asa… Dar Domnului nu-i placea sa vorbesc de un madular si sa-l compar cu celalalt. Am inceput sa der sa vad ce este bine acolo, mi-a schimbat parerea despre Cina, nu concepeam inainte sa iau vin in loc de must, dar numai Dumnezeu poate sa schimbe un om.

Tot in aceasta perioada El mi-a descoperit niste studii biblice pe youtube bisericasion din Anglia despre apocalipsa, au fost un raspuns la o rugaciune.

Acum ma rog pentru ca Domnul sa-mi pregateasca niste suflete si noi testamente, sa am ce sa le impartasesc.

Iubesc rugaciunea, iubesc sa cersesc Domnului, continui chiar daca nu am un raspuns, chiar daca o soapta imi spune ca n-are rost, iubesc sa ma rog pentru cei care mi-i scoate Domnul in cale si imi spune da.

El m-a invatat ce sa le spun, cum sa ma rog pentru ei (daca accepta), cand imi vorbesc despre icoane si sfinti, le spun ca ar trebui sa se roage direct Domnului Isus, si multumesc lui Dumnezeu ca imi da exemple din viata lor ca sa inteleaga de ce e mai bine sa faca asa.

Nu doresc sa fur Slava care I se cuvine, de aceea nu am scris numele persoanelor la care m-a trimis Duhul. Stiu ca deea de fac este ascultare, daca nu vorbesc pietrele vor….

Cand Domnul mi-a descoperit lucruri din viata anumitor persoane credincioase, foarte bine vazute in biserica, nu am tacut, le-am dat telefon, cand Domnul a prilejuit le-am spus personal, erau lucruri grave, cand erau asa de urate lucrurile si imi venea indoiala ma intarea ceea ce auzeam: mergi in numele Dumnezeului lui Israel, Dumnezeului celui Viu. Si versetul din fapte: judecati voi singuri daca este drept inaintea lui Dumnezeu sa ascultam mai mult de voi decat de Dumnezeu, caci noi nu putem sa nu vorbim despre ce am vazut si am auzit.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

