Prorocie de luni seara din biserica

Ma chemati sa vin in mijlocul vostru, dar m-ati oprit sa vorbesc.

V-ati luat o oglinda a trupului, oglinda inimii nici n-ati vazut-o.

V-am cantarit inima, v-am asezat inima in cumpana si iata am pus un taler si am gasit-o usoara, am aruncat cateva fire de nisip si am gasit-o usoara.

Nu vreti sa ascultati. Aveati inima si urechea taiata imprejur, dar inselatorul v-a cusut imprejur si inima si urechea cu urzeala sa. Va gadila urechile minciunile care ati inceput sa le credeti.

Privesc spre voi si vad o uraciune, ati primit raul in mijlocul vostru, tineti fiecare un idol in brate si va place (in vedenie era o icoana).

In vedenie am vazut biserica penticostala ca a dat mana cu biserica ortodoxa, iar popii se plimbau printre randuri. Am vazut tivul si cusatura in jurul inimii si urechii, cusatura intarita. Am vazut icoane in bratele fratilor si al surorilor.

Am vazut o oglinda in care nu era Domnul Isus ci un trup lumesc si in spatele omului statea Domnul Isus, dar nu vroiau sa auda. Am vazut lacrimi amare (mi s-a spus ca sunt amare, am simtit doar o parte din durere si am plans).

Am vazut ca Domnul nu se putea cobori in mijlocul nostru, nu avea loc, era o priveliste urata, ma durea inima de ceea ce am vazut.

In jurul amvonului erau carbuni stinsi.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

