Vis de dimineata

Am mers la Betel si m-am asezat in partea opusa de unde stau de obicei, stanga cum privesti spre amvon, la margine, erau bancile pline, pe locul meu erau firimituri de paine si ceva murdarie. Am curatat locul cu mana, dar nu aveam gunoi unde sa arunc.

M-am suit intr-un tramvai, am mers pana la capat si acolo pe „peron” era mai mare decat un refugiu am aruncat la gunoi ce aveam in mana. Pe peron era un baiat cu mama lui, el sa fi avut 14 ani,  alb, cu parul negru si cret. A venit la mine si m-a pupat pe obraz, eu m-am dat inapoi stiam ca nu se cade si i-am spus Domnul sa te binecuvanteze.

La intoarcere, in hol, erau frati, l-am recunoscut pe Cornel, asezati pe doua randuri, dreapta si stanga, chiar inainte de usa de intrare, am aflat ca il asteptau pe fr. Iulian sa se roage cu el. Eu m-am mirat stiam ca fr. Cornel e botezat cu Duhul Sfant. Am aruncat o privire in biserica inca nu venise pastorul, asa ca m-am hotarat sa astept si eu. A ajuns fr. Iulian s-a rugat pentru mine si mi-a spus ca vor fi sapte generatii de pocaiti, dar cel de- al saptelea sa nu se casatoreasca si sa n- aibe copii, caci ei nu vor fi pocaiti. L-am vazut pe cel de- al saptelea, blond, cret, cu pielea deschisa.

Eram intr-un autobuz cu etaj, sus in aer liber, era in partea dreapta o gradina zoologica, in stanga un muzeu, pe zidul zoo-lui erau niste oameni care strigau catre cei de la muzeu. Am spus ca nu se aude. A aparut un om de ordine, imbracat in albastru, gen politist, pe zid si a spus cine striga. In acel moment mi-am pus o poseta mica deasupra gurii, sa nu se vada ca as fi vorbit ceva.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

