Vis de dimineata

Ma plimbam pe o alee cu Mircea. Ne-am dus intr-o cladire inalta, acolo la etaj era un restaurant, cu noi era si Mircea D., asteptam sa vina si sotia lui. Ne-au adus mancare, ei au mancat, dar eu am facut nazuri, nu imi placea cum arata, era facuta in bataie de joc, ciupercile erau cu pielite, cu un sos inchis la culoare. Au intrat cateva fete rand pe rand care au vrut sa ma omoare, pe una am aruncat-o pe geam, cu alta m-am batut.

Eram intr-o cladire gen scoala. Magda a aruncat un pampers la wc, i-am spus sa nu arunce, mai ales ca avea si eticheta in care era desenat sa nu se arunce la toaleta. M-am dus la un profesor/director i-am spus ce a facut Magda, s-a dus dupa ea la toaleta, era o camera mare. Cand am iesit din cladire m-am intalnit cu Dani si s-a strambat la mine ca si cum ar fi stiut ca am parat-o pe Magda.

Eram undeva afara, erau stalpii aceia inalti/coloanele din Grecia, peste ei erau statui de zei tot de culoare alba, erau noi nouti. Eu eram la Universitate, stalpii la Unirii, am auzit ca au inceput sa se lupte, m-am dus sa vad. Nu mai stiu daca se luptau cu ingeri, vedeam niste sageti ca veneau spre ei, vroiau sa-i faca sa cada de pe coloane (erau asa de inalte incat ajungeau pana la nori).

Era si fr. Florin acolo, dar nu stiu ce facea. Atunci am zis ca gata vine sfarsitul. Am vazut-o pe sora mea langa mine pe sora mea Ioana, ea tot cu distractia era, i-am spus Ioana gandeste-te vine sfarsitul, haide, gandeste-te ca mai primesti o sansa.

Atunci a inceput sa curga foc in continuu, un potop de foc, exact cum curge de la un robinet apa cu presiune asa curgea foc. Am zis Doamne stiu ca o treime va fi salvata, Doamne ma vei salva? Fix pana in dreptul meu s-a oprit, apa s-a oprit in foc, in partea mea mai curgea, in foc nu. Priveam cu ochii si vedeam ce inseamna o treime.

Asa de putini, peste tot era foc, oamenii care au ramas se distrau. Am spus vine Isus, pocaiti-va. Mergeam, zburam, le tot spuneam de Isus. Aveam impotrivitori. Cautam oameni le spuneam vine Isus, haideti. Vroiau sa ma omoare, am spus ca nu conteaza Doamne macar in ultima clipa sa fac ceva, sa strang pentr Tine, aveam in minte 20 de snopi, le-am vorbit la unii oameni si unii au crezut si au venit dupa mine, il aveam in minte pe fr. Florin sa le vorbeasca in continuare.

Am vazut ca se contruia o cladire, dar cei ce lucrau beau si se distrau, le-am spus ca sa vedeti puterea lui Dumnezeu ca vine, o sa vedeti ca omul acesta carevrea sa ma omoare pe mine va fi omorat de patru animale, l-am aruncat de pe cladire, au venit patru animale si l-au taiat in 4 bucati, nu stiu ce animale erau, unii au crezut si au venit dupa mine, vroiam sa-i duc la fr. Florin sa le vorbeasca mai departe.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

