Vis de vineri

I-am vazut pe Georgi si David tinandu-se de mana, au urcat direct din strada 3-4 trepte de lemn albe, au intrat intr- o camera intunecata. Acolo era o masa mare, rotunda de lemn maro inchis, erau scaune ocupate de barbati si femei pe care nu ii cunosc.

Georgi s-a asezat jos, David a ramas in spatele ei. Se jucau un joc cei ce stateau la masa, puneau intrebari din filme si castiga punctul cel ce raspundea primul. Am avut in cunostinta ca toti cei ce sedeau la masa s-au uitat la filme pentru a putea sa joace. Ma miram ca David nu sta jos sa joace si el, stiam ca se uita la filme. Eu ii priveam din dreptul usii.

Cum raspundeau corect la o intrebare cum aparea un duh deasupra, casa se umpluse de duhuri, toti cei ce jucasera aveau mai multe deasupra. S-au ridicat de la masa, au iesit afara si duhurile mergeau dupa ei.

M-am vazut in curtea unei case (vile) albe, erau acolo in casa toti cei ce se jucasera. Au inceput sa se intample accidente stranii, mureau rand pe rand.

Au venit reporterii si lume sa vada ce se intampla. Atunci in curte au aparut si cativa caini fara stapan. Reporterii luau interviuri, eu am incercat sa vorbesc cu ei, cat si cu jucatorii, dar nu ma auzeau.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

