Vis de saptamana trecuta

Eram intr-o librarie dar era mica cat jumatate din intrarea intr-un bloc. A venit o fata cu o foaie care avea o dunga pe care vroia sa o stearga. I-am aratat o guma albastra dura, apoi una lichida (ma miram cum o fi), am scos o sticla de plastic alba, am pus lichid pe deget si am sters, degetul a ramas curat, apoi i-am aratat o guma in forma de patrat alba si moale. Mi-a intins o moneda de 10 bani, i-am spus ca nu ajunge, am luat banii si i-am sters cu o guma din cele de mostra.

Aveam si un xerox in librarie in urmatoarea clipa am vazut ca s-a extins, era destul de mare si aveam o fata la casa.

A intrat un barbat imbracat in culori inchise, mi-a intins o foaie care nu era clara si dorea o copie. I-am spus ca nu am cum sa-i fac, nu s-ar vedea. L-am luat de brat si l- am scos afara din librarie, imi deranja ceilalti clienti. A revenit, i- am spus ca as putea sa scanez hartia sa o fac vizibila pe calculator, apoi sa o scot la imprimanta. Mi-a aratat o moneda de 10 bani, i-am spus ca nu-i ajung banii, i-ar fi trebuit doua monezi.

M-am dus un pic mai in spate, asteptand sa plece, atunci din tavan a inceput sa curga o cascada de apa, am inceput sa vorbesc in limbi, fara sa-mi pese ca m-ar judeca clientii, am spus in ebraica Dumnezeul ostirilor, in apa m-am vazut imbatrinita, cantand si langa mine era o fata tanara blonda.

Mi-a venit un barbat sa-mi ceara cutii de arhivare cum era cea de pe tejghea, neagra, dimensiunea, 10*36*12. Am cautat mai in spate pe niste rafturi inalte, unele erau gata asamblate, altele plate. Gasisem dimensiunea dorita, dar erau albe cu o dunga rosie, m-am dus sa-i spun.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

