Vis de mai de mult

Eram pe o plaja, stateam pe nisip. Au aparut langa mine niste sine de tren, apoi un tren negru, cu aburi. S-a oprit in dreptul meu ultimul vagon.

A coborat cel ce conducea trenul, langa el a aparut un om imbracat din cap in picioare in negru, au ocolit trenul, dar s-a intors doar barbatul imbracat in negru.

Acesta mi-a strigat de la distanta: „fiindca m-ai vazut ca l- am omorat am sa te omor si pe tine”, dar eu nu il vazusem, doar mi-am dat seama. A continuat „te omor eu sau tu pe mine”.

Atunci m-am ridicat de pe nisip, am mers la ultimul vagon, la ultima usa (dau nu cea pe care te urci si cobori, ci cea prin care treci din vagon in vagon), am deschis-o, erau multe arme, eu am luat un trident mic cat un cutit.

Am pus tridentul in mana dreapta, il tineam in pumn, iesea intre aratator si degetul mijlociu. Cand a venit in dreptul meu, am ridicat tridentul i-am scos ochiul drept, l- am scuturat pe nisip, la fel si ochiul stang, apoi i-am smuls inima si am scuturat-o pe nisip.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

