Visul de azi dimineata

Eram intr-un castel, am urcat in pod, era luminat si curat, se urca pe niste trepte, apoi avea o trapa (usa in podea/tavan pe care intram). M-am uitat afara, avea ferestre dar fara geam. Am vazut o fasie de pamant care inconjura castelul, urmat de apa si iarasi pamant.

Am vazut un dragon, cu coada, innota in apa, se facusera valuri, apa era destul de adanca. vroia sa atace castelul, mai bine zis pe cei dinauntru. Atunci au intrat pe trapa o gramada de copilasi (pe uniii-am recunoscut erau de la centru, ma gandeam cum n-am mai fost de mult acolo restul sunt noii veniti) m-au inconjurat, au facut un cerc in jurul meu, diametrul era mai marede jumatate de metru, imi intindeam bratele si nu puteam sa-i cuprind.

Dragonul s-a transformat in sarpe pe limba de uscat de langa castel, la fel de mare ca dragonul si inchis la culoare. Cand a vazut ca nu poate ataca castelul, a spus in gand (cumva ii intelegeam gandurile si vedeam ce urma sa faca) ca va ataca un copil nevinovat din oras.

Am vazut ca a trimis doar gandul fara sa fie prezent, era o casa mica cu un baiat blondut 3-5 ani si mama lui, o femeie trecuta de 40 de ani. Am ajuns la copil, mama lui nu stia ce se intamplase, dar copilul stia ca urma sa moara in 2-3 ore, si eu stiam si nu puteam face nimic.

Am pus mana pe stomacul copilului si atunci vedeam cum se calma, ii erau alinate durerile, am vrut sa fac o legatura intre mama si copil sa o ating si pe ea pe stomac dar a refuzat, mi-a spus ca are treaba, fiica cea mare, o pustoaica de vreo 16-18 ani, parea ca ii place lumea a cerut un cozonac innecat in ulei.

Nu stiam ce e aceea, am vazut cum a preparat coca, a luat o tava a umplut-o jumatate cu ulei, si punea cu lingura metalica fasii de coca, care erau innecate in ulei.

Baiatul a spus ca vrea si el cozonac, sora l-a refuzat, a spus ca e doar al ei, mama s-a supus surorii, eu eram trista, nu aveam voie sa le spun ce urma sa se intample, il mangaiam cu o mana, iar cealalta era pe stomac.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

