Visul de saptamana aceasta

Eram pe un vas imens de croaziera, alb, cu o dunga bleumarin, mai groasa, sus, cu o palma mai jos.

Eram cu mama, mergeam impreuna, nu aveam camere luxoase, asa ca am cautat un loc unde sa ma simt bine. Am gasit un culoar care era plin de camere, se intra direct dintr-o camera in cealalta, fiecare avea doua usi, una pentru intrare, cealalta de iesire. Erau bai, cu chiuveta, cada, toaleta.

Am mers din camera in camera pana am gasit una frumoasa, curata, era cam pe la jumatatea distantei, langa usa era un scaun, m-am asezat pe el, mama era tot cu mine. Aveam un instrument muzical intr-o mana. ( nu tin minte ce anyme aveam).

A venit un barbat, mi-a spus ca vrea el sa foloseasca baia aceea, doar a platit mult pe bilet. Am plecat impreuna cu mama.

A ajuns in port vaporul, cei bogati aveau o scara cu trepte de sus pana jos pe care coborau. Ii vedeam cum ajung jos. Noua ne-a aparut de la jumatatea vaporului, o punte de lemn, plata, neslefuita, nevopsita pe care sa coboram, era stabila. Ne-am indreptat sa coboram.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

