Visul de astazi dimineata

Eram in astral, undeva in cosmos, totul era intuneric in jurul meu, mi-au aparut doua imagini „portrait” in fata mea, identice ca imbracaminte, aspect, doi barbati. Trebuia sa aleg/votez pe unul dintre ei. Aveam o tastatura in mana pentru a alege.

Amandoi erau tunsi scurt. Cel din stanga era frumos, zambea, il chema ” Bye” iar pe tastatura trebuia sa apesi doar „\” ca sa-l votezi. Apoi i-am privit ochii, am vazut toata rautatea, cruzimea adunata in ei, stcleau.

Am privit in dreapta, acesta avea numai cicatrici, rani pe fata, era trist, era urat fata de primul. Cand i-am vazut ochii am vazut bunatate, pace. Avea un nume lung si greu de tinut minte, din multe litere. Mi-am spus eu pe el il aleg.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

