Vis de duminica dimneata

Eram in canapea, dormeam, m-am trezit sa merg in camera la Samy. Acolo era o alta lampa, cu fir lung si abajur, becul se vedea pe jumatate iesit, era aprins.

Am simtit ca ceva nu e in regula, lampa s-a indrepat spre mine, se misca, imi lumina in ochi, am intins mana dreapta spre lampa cu pumnul strans. Am spus te mustru in numele lui Isus Hristos.

Atunci mi-a vorbit, radea, nu stii cine sunt, nu stii cum ma cheama. Incepuse sa-mi tremure mana, mi-am ridicat si mana stanga, tot cu pumnul strans in fata, mainile paralele, te mustru in numele lui Isus Hristos orice duh oi fi, sa te duci in adanc. S-a oprit lampa din miscare, m-a cuprins o pace.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

