vis de dimineata

Eram intr-un apartament de 3 camere, Mircea statea in sufragerie pe canapea, eu am mers la bucatarie. Acolo am gasit un baiat tanar, vroia sa gateasca.

Erau trei oale pe masa in una erau frunze de varza murata, in cealalta carne, a treia era goala. Am zis sa facem sarmalute, baiatul tinea frunza eu puneam cate o parte din carne, apoi le asezam in cratita goala.

Am avut in cunostinta ca sunt 3 paianjeni in casa, grasi, parosi, unul alb, celalalt negru, ultimul portocaliu.

Am mers la Mircea sa-i omoare, dar el nu s-a miscat de pe canapea: de ce sa-i omor?

Am mers in baie, acolo am gasit-o pe Georgi, toata ziua facuse niste poze in baie, era o chiuveta alba cu picior, asezase o perie cu parul alb restul roz si o pozase, apoi doua parfumuri roz in picioare si le pozase. Mi-am zis roz inseamna dragoste, dar a pierdut vremea.

Trebuia sa ajung la Cora, tatal mi-a zis ca ma duce, m-am asezat in spate in masina, gri inchis, la rond era plin de politisti, doi cate doi, a coborat din mers lasand usa deschisa, nu am ajuns la frana, dar am apucat frana de mana. Masina s-a oprit fara nici o zgarietura. 

M-am suit la volan, ma miram ca puteam s-o conduc, fiind manuala, politistii mi-au facut semn sa opresc, cand m-am apropiat mi-au zambit, ca si cum ma cunosteau, prin fata imi treceau diverse persoane, nu pe trecere, eram atenta sa nu-i calc. Cand a ajuns tata i-am dat cheile spunandu-i ca nu e treaba mea sa o conduc.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

