Biserica de astazi

Ce-a devenit astazi biserica? Ce am intampinat prima data cand am venit la adunare…proaspata venita din lume, stiam doar ceea ce imi vorbea Dumnezeu, ajunsa mai devreme m-am asezat mai in fata, crezand ca Dumnezeu e doar langa amvon. M-am rugat, in scris, pe carnetelul pe care scriam ce auzeam, mi-am lasat rucsacul pe banca, mirare mare cand m-am intors rucsacul meu statea pe jos si o sora imi reprosa ca este locul ei.

Un pic dezamagita, dar m-am mutat cu o banca mai in spate, se repeta povestea, eu inca o banca mai in spate si iarasi stateam pe locul cuiva care ajunsese dupa mine, dar am continuat sa ma mut, stiam ca e locul unde m-a chemat Dumnezeu.

In aceasi zi o sora imi spune ca sunt o pricina de poticnire, veneam in blugi, doar surorile cu parul alb aveau o tinuta decenta, la cele tinere nu prea vedeam deosebire fata de exterior, cateodata am vazut mai multa decenta afara… Pricina de poticnire, nici macar nu tinusem minte ce-mi spusese, dar sa mai inteleg ce inseamna. I-am zambit spunand ca voi purta fusta cand Domnul imi va implini un semn, dar minteam, nu pusesem nici un semn inaintea Lui, trebuia sa scap de gura ei cumva, vroia sa-mi caute la cineva in biserica o fusta sa-mi dea, eu nu concepeam asa ceva.

Dar Domnul a stiut sa ma schimbe treptat. Eu mereu ii ziceam, dar uite cum arata fata aia, pe atunci nu stiam de surori si frati, mai si canta in fata, uite Tata se fardeaza, uite Tata i se vad genunchii, pai in blugii mei nu se vad, de ce imi tot spune lumea sa port fusta? Tata uite ce cordeluta are, pana si eu in clasa intai aveam mai groasa bentita si se leaga de mine ca nu port nimic pe cap.

Toate bune si frumoase Domnul tacea si eu nu pricepeam, nu doream sa ma schimb in asa ceva. Mi-am dorit ca Domnul sa-mi dea ureche muzicala sa pot canta, sa apar si eu pe scena si sa se vorbeasca de mine, cum auzeam ca se vorbea cand era cate o fata placuta acolo. Am fost foarte mirata de raspunsul primit: nu pentru aceasta te-am chemat, as putea sa-ti dau ce-mi ceri, dar Eu am altceva pentru tine. Am fost eliberata de aceasta dorinta, dar Domnul mai avea multe de slefuit la mine, cu rabdare sa nu ma sperii.

Recent am observat ca a intrat fatarnicia, inselaciunea, minciuna in casa Domnului. Observ cum fetele tinere din biserica, sub 30 de ani, au atatea preocupari ca cele din lume. Ar trebui pastorii sa vegheze si sa traga un semnal: cum se pregatesc pentru o intalnire, chiar de este un baiat din biserica, isi pun hainele cele mai atractive, care n-ai fi spus ca se gasesc in sifonierul unei pocaite, isi aranjeaza parul altfel decat in biserica, poate mai uita de cordeluta, macar un luciu de buze sa-si puna sa iasa in evidenta inteligenta. Apoi se mira ca de fapt ele nu sunt asa, dar de acum incolo asa trebuie sa se poarte, asa le-a vazut tanarul si ajung sa devina altcineva, doar fiindca asa au auzit de la o sora-prietena ca trebuie sa fie si ele mai atractive.

Dar cand s-au intalnit prima data la ce s-au gandit? Ca vor o intalnire de o ora si atat, sau o casnicie de o viata. O viata sa traiesti in minciuna, sa ajungi altcineva, iar cu timpul sa uiti cine ai fost, iar tu la randul tau sa dai sfaturi altor tinere mai „neexperimentate” care se pregatesc de prima intalnire, schimba-te ca nu atragi atentia cu nimic, ia uita-te cum te-ai imbracat parca mergi la biserica. O viata duplicitara.

Printre atatea oite pline de ciulini, mai exista si mielusele care vin pentru Domnul, le vad in locurile din spate, in spatele stalpului, care au aceasi purtare si in afara.

Doamne vino te rog in biserica, fa o trezire, ajuta-ne sa privim in interior, te rog taie buruiana din radacina, vorbeste cat inca se mai spune astazi, vino Doamne. Maranata.

Notă | Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

