Visul de marti dimineata

Conduceam o masina, ma aflam in drum spre Betel, am vazut ca mi se pune rosu la semafor, asa ca nu ma grabeam. Doream sa fiu prima la semafor, tot priveam in oglinda retrovizoare. Eram pe prima banda, cand o masina albastra din stanga intra pe banda pe care ma aflam eu, vad ca accelereaza, ma gandeam uite ca n-o sa mai fiu prima, dar il vad ca trece pe rosu, atunci am zis nepasatoare tot in gand sa se duca.

Am ajuns pe strada langa strand, numai ca pe locul unde trebuia sa fie drumul erau case, una langa alta, lipite, una peste alta, suprapuse. Trebuia ori sa luam teren ori sa ne cumparam cu Mircea o casa. Ma atrageau acestea caci erau aproape de Betel. Numai ca ma deranjau un pic aspectul lor: erau mohorate, gri, aveau decat patru stalpi (peretii, usile, geamurile lipseau), iar la acoperis erau doar canturile (lipsea tigla, hormul…). 

Nu intelegeam de ce toate casele erau la fel. Deodata vina Ofelia (de la orfelinat) si-mi spune: Iulia cum vrei sa-ti iei casa aici, ia uita-te la vecini, si mi-a aratat cu mana ce se afla lipit de prima casa, o casa mare cu curte, gard, frumoasa. Uite vecinul tau e din lume, vine noaptea si muta gardul peste tine si tu cu ce mai ramai?

Atunci am dat afirmativ din cap si am plecat mai departe.

 

Prin Harul lui Dumnezeu am ajuns in realitate seara la Betel. Atunci il tot intrebam pe Domnul ce vrea sa fie. Si El mi-a raspuns printr-o vedenie, nu acolo este locul care il are pregatit pentru mine, am vazut un teren cu iarba verde, multa, si o casa cu peretii albi, cu geamuri si usi, dar la acoperis era aceeasi poveste era doar conturul acestuia. L-am intrebat ce inseamna? Mi-a spus ca fiecare tigla care imi lipseste este dragostea care trebuie sa o arat celor care imi fac rau, care ma urasc. Este asa de greu, cand pic examenele, si revin aceleasi, totusi e bine ca stiu pentru ce trebuie sa ma rog.

Ajuta-ma Domnul meu.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

