Vis din decembrie, anul trecut

Eram in sufragerie, mobila era alftel, era alta, Mircea statea pe canapea, eu vedeam cum cineva urca pe scari, stiam ca vine la noi. A intrat in casa, mi-a spus ca e o fosta colega de liceu de a mea, dar nu o recunosteam.

Cum arata: o tiganca, slaba, aranjata, frumoasa daca priveai fiecare parte a corpului ei luata separat, ce ma deranja ca ceilalti o vedeau frumoasa, cand am privit-o mai atent, am vazut de fapt uratenie, una imensa. Toate partile ei nu se potriveau.

Avea un vraf de contracte semnate si vroia ca si noi sa semnam cate unul. Mircea era pregatit sa-l semneze pe al lui, iti cerea ceva, o parte din tine, din corpul tau, si iti dadea ceva (nu mai tin minte daca Mircea a semnat sau nu, dar stiu ca luase stiloul/pixul sa semneze contractul).

De la mine dorea parul meu. Cand am privit-o mai atent, mi-am zis ca aceasta uratenie pe care doar eu o vad asa nu poate fi decat ispititorul. Mi-a dat tot vraful de contracte pe care le adunase, semnase pana acum, era unul gol deasupra, care trebuia sa il semnez eu.

Atunci am rupt in patru contractele, in forma de cruce (o data vertical, o data orizontal), in timp ce rupeam am zis: in numele lui Isus Hristos rup si desfac aceste contracte.

In aceea clipa i-au disparut treptat-treptat partile frumoase, s-a transformat intr-un barbat, negru inchis, dar tot tigan, cu parul cret, negru scurt, dar foarte urat, avea si perciuni.

M-am trezit intr-un subsol, erau multe scari, eram inconjurata de caini mari, le curgeau balele, le vedeam coltii, maraiau, dar nu mi-era frica de ei, nu se atingeau de mine. Vedeam cum se apropie ispitorul de camera in care ma aflam, era foarte furios pe mine. 

Am vazut o alta camera, am deschis usa si am intrat, era plin de pisici acolo, ma curpinsese un duh de frica sa nu ma zgarie si m-am intors in camera cu caini. Am vazut ca se apropia tot mai mult de camera in care ma aflam.

Atunci s-a deschis in spatele meu tot peretele, s-a transformat intr-un drum care urca (de genul cum sunt in parcarile din mall-uri pentru iesirea la suprafata), am iesit afara, cand am vazut lumina am auzit vocea Domnului: de ce ai plecat, intoarce-te si lupta. M-am intors, in continuu am spus te mustru in numele Domnului Isus Hristos.

Apoi am vazut fara sa fiu acolo prezenta un stadion, era un antrenor la tricou verde. Cred ca era saten, tuns scurt. A chemat oamenii pe care ii avea in echipa si a intrebat: cine e gata sa joace si au inaintat cativa in fata, aceia au alergat pe teren echipati pentru joc. Ceilalti erau imbracati la costum negru (sacou pantaloni) si se asezasera jos pe banci de stadion in jurul antrenorului, totusi locurile direct de langa el, din jurul lui (dreapta, stanga, jos, sus) erau goale.

Atunci l-am vazut pe ispitor, urat cum era in urma ruperii contractelor, i-a spus antrenorului: stiu ca vrei sa castigi, stiu ca ai face orice ca sa castigi. I-a pus un contract in fata.

Atunci m-am trezit.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

