Un vis mai vechi

Dimineata de 26 decembrie Domnul mi-a dat un vis:

O fata tanara, cu o rochie aurie, mulata, fara maneci, scurta, sub genunchi, statea intr-o fantana arteziana, apa curgea. Ma intrebam ce vad si am primit raspunsul, era un videoclip.

In continuare apare o masina (in cunostinta stiam ca e americana), mare cat un autobuz, avea in fata o cabina care se inchidea, iar in spate o gramada de scaune pentru pasageri, goale, era condusa de un frate din biserica (Alex P.). Am vazut cum a tras frana de mana, s-a invartit si a intrat pe contrasens pe un loc de parcare, lateral, exact cat autobuzul.

Am spus, sigur e trucaj, nu are cum sa faca o asa miscare. Atunci am auzit ca nu e trucaj. In continuare am intrebat cum se poate sa conduca astfel. Drept raspuns am vazut ca lua lectii de soferie cu un instructor.

Instructorul era imbracat in camasa si pantaloni de blugi albastri, dar erau vechi, avea burta si chelie. Fratele avea un sacou negru si pantaloni de blugi albastri. 

Atunci am intrebat cum a luat examenul. Am vazut in cabina pe instructor care ii cerea bani, fratele a scos un teanc imens de hartii de 100 lei, le-a inmanat instructorului, acesta a spus ca nu e de ajuns. Atunci au facut schimb de haine, eu ma miram cum de le vin hainele unul era gras celalalt slab.

La sfarsit fratele se intreba cum de se va intoarce acasa, nu mai avea destul combustibil si toti banii i-a dat. Atunci a cautat in buzunarul de la piept de la camasa si a gasit 200-400 lei si era foarte fericit.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

