Visul de vinerea trecuta

Eramin fata unei cladiri albe stralucitoare, erau doua intrari una langa alta, trebuia sa urci niste trepte si sa intri,o intrare in stanga la care se platea cam 20 de lei, o intrare in dreapta, deasupra scria VIP. In dreptul intrarii din dreapta statea Alex I., in fata lui erau doi stalpi prinsi cu un material de hartie, de genul cum sunt in aeroport.

Am vazut o gramada de pocaiti ca stateau la coada unde se platea. Am aflat ca urma sa aibe loc un concert.

Mi-am dorit si eu sa intru, daca toti pocaitii mergeau, mi-am verificat buzunarele, dar nu aveam nici un ban. Am mers la Alex si l-am intrebat cat este intrarea,a spus ca nu e sigur, atunci daca nu stii eu intru pe aici, am rupt hartia si am deschis usa si am intrat, el din spate imi spunea ca nu am voie.

Ajunsa inauntru am urcat niste trepte,am dat peste o casa de bilete, aveam 5 persoane in fata, ca sa intri la concert mai trebuia sa cumperi un bilet. Cand am ajuns in fata mi s-a spus acelasi lucru, 20 de lei costa, nu am bani, nu se poate sa intru fara sa platesc, ei au refuzat.

Am gasit o treapta care ocolea sala de concert, am urcat pe ea in pod, acolo am privit in jos si vedeam concertul, nu intelegeam de ce sala era plina de pocaiti, concertul era lumesc. Am privit printr-o fereastra din pod cerul.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

