Dumnezeu nu ma lasa

Ieri sotul a plecat la drum, inca din Bucuresti m-am rugat ca sa ajunga cu Domnul in calatorie, apoi m-am linistit.

De pe drum ma suna, roaga-te, se merge bara la bara, sunt numai accidente, si ploua in continuu. Ora la care ma suna ar fi trebuit sa se apropie de destinatie, se intunecase si nu trecuse nici de serpentine.

M-am pus pe genunchi, lucru care nu l-am mai facut de mult (datorita conditiei mele), si exact cum scrie Duhul mijloceste cu suspine, am inceput sa ma rog ca si cum totul depindea de credinta mea.

Dumnezeu mi-a vorbit, credeam ca va fi vorbire in limbi, dar era vocea mea, in romana, dar nu erau cuvintele mele: cu nici un chip n-am sa te las, mana Mea este peste tine, mana Mea este la lucru, Sunt aici, mana Mea este peste voi.

Am inceput sa plang stiu ca ar mai fi venit si alte cuvinte, dar m-am simtit coplesita de prezenta Sa. Eu sa primesc atata binecuvantare.

I-am spus Domnului (asa a inceput rugaciunea) ne-am unit doi in rugaciune eu si Sammy, si stiu ca si Tu esti prezent aici, ma incred in cuvantul Tau.

Dupa aceasta experienta m-am mai linistit, dar am chemat trei oameni in rugaciune sa ne unim.

Cand Dumnezeu si-a tinut fagaduinta, le-am dat de veste si celor care s-au rugat cu mine.

Iti multumesc. Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

