Visul de dimineata

Eram pe un drum prafuit de tara, in stanga mea era mama Loredanei (o fata din lume catolica pe care am chemat-o la Betel, am tot incercat sa-i spun cum ar trebui sa se relationeze cu Dumnezeu, deocamdata e surda), era imbracata in negru. 

Tot imi spunea vreau sa-mi cumpar casa, apoi am vazut ca vrea sa se apropie de mine si sa-mi faca rau, dar mi-a spus ca nu poate. Eu am intrebat de ce, ea mi-a spus uita-te in dreapta ta, atunci am vazut de la genunchi in sus era un inger de lumina care veghea asupra mea, mergea langa mine si era deasupra mea ma privea de sus, nu i-am deslusit fata ci doar o forma imensa de lumina stralucitoare.

In vis am sunat-o pe Loredana si i-am spus ce vroia sa-mi faca mama ei, am adormit in vis si am inceput sa visez, era din nou acelasi lucru, eu, mama Loredanei, de data aceasta n-am mai intrebat-o de ce nu poate sa-mi faca rau, am privit spre ingerul care ma veghea. Am continuat drumul pana la o rascruce de drumuri.

Apoi m-am trezit la un castel, eram imbracata ca pe timpuri, stiam ca eram slujitoare la curtea regelui. Am vazut prin portiunea care ar fi trebuit sa fie geam niste pietre gen Stonehenge, albe,  nou-noute, puse in forma de cerc, le-am spus din mijlocul lor va iesi un dragon.

Am pus mana pe un strajer, avea o sulita in mana si barba, i-am spus sa dea de veste despre dragon. Din pacate nu stiu daca m-a crezut. Eu dupa ce i-am spus, am inceput sa caut un loc intre niste saci, mi-am facut o ascunzatoare, auzeam cum bate cineva la usa.

Apoi am vazut un barbat cu barba, chinuit, era atarnat de un tren pe partea cu prapastia, mergea cu viteza, pe partea cealalta era muntele. Avea multe curbe drumul, iar el tot urla. Atunci am spus ca este un duh de frica.

Mai tarziu in cunostinta mea am vazut ca am ajuns acasa. Nu am mai fost niciodata in aceea casa, dar stiam ca este a mea. In sufragerie l-am vazut pe Mircea dormind oblic pe canapea, am vrut sa-l trezesc dar mama lui m-a impiedicat. Apoi gatisem niste pulpe de pui cu sos, mancasem si erau bune, dar soacra mea mi-a reprosat de ce am pus oua in sos ca nu e buna mancarea, i-am raspuns ca e acru sosul de la muraturile cu care a mancat, mancarea mea n-are oua si e foarte buna. Ma pregateam sa-i duc lui Mircea mancare si sa-l trezesc, dar iarasi Rodica s-a interpus si nu m-a lasat, ea era fericita ca Mircea dormea.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

