Dorinta

Mi-am dorit si imi doresc sa vad raiul, dar in realitate nu doar vedenie.

Si acum doua saptamani Dumnezeu a facut o minune, dormeam in pat, noaptea, am vazut ca a venit un barbat in camera, Mircea dormea langa mine, mi-a spus prinde-te de mine: nu stiam daca visez sau e realitate. 

Spre mirarea mea m-am sculat cu usurinta din pat, mi-am incolacit mainile de bratul lui. Am vazut ca zburam pe fereastra. Nu mi-era teama, ne indreptam spre cer. 

Am ajuns intre nori, am vazut o usa imensa de piatra, cu tocul de piatra, baza era mai mare decat partea superioara, usa se deschidea in doua spre exterior.

Am intrat si am vazut o camera, pe o parte si cealalta a peretelui erau scaune rosii, am vazut suflete, mi-am dat seama ca nu traiau, si ca erau morti, nu aveau par deloc, erau de culoare gri, fara vreo expresie a fetei, nu se puteau misca de pe scaune.

Si-au dat seama ca sunt vie, am simtit gelozie din partea lor, dar stateam linistita, nu se puteau misca. Nu puteai sa vezi vreo deosebire intre barbati si femei, dar eu simteam care ce este.

Am continuat in urmatoarea camera, la fel era totul doar scaunele erau albastre. Am intrat in alta camera si peste tot arata la fel. 

Am vazut o scara care urca in pod: era de lemn, am urcat-o impreuna cu barbatul care m-a adus, eu ma tot intrebam ce este locul acela caci stiam ca nu este raiul, dar n-am primit nici un raspuns, in mintea mea se invarteau doua posibilitati: locul de asteptare, locuinta mortilor.

Podul era cu podea din lemn, gen barne, era curatenie acolo, nu era nici un mobilier, am privit in jos si de acolo puteam vedea fiecare camera in parte.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

