Visul de azi dimineata

Eram la Metrou la Unirii cu o profesoara si a trebuit sa dam un test la doua fete tinere: trebuiau sa ajunga la statia Unirii, rezolvarea era sa treaca pasarela dintr-o parte in alta. M-am urcat in lift cu profesoara si am iesit la suprafata.

Eram acasa, in sufragerie, pe canapea statea bunica mea ( care a murit mai de mult), zambea, dar stiam ca urma sa se imbolnaveasca. Tot pe canapea era si Sergiu, un evreu care sta in Canada, cand eram eu mica era vecinul oamenilor pentru care lucra bunica mea (mama mamei mele).

Sergiu era asa cum il tineam minte din copilarie, inalt, cu barba roscata. Am inceput sa-i vorbesc in ebraica (stiam ca eram in perioada de dinainte de pocainta, dupa imbracamintea mea, dar in vis stiam de Dumnezeu) ma miram ca stiam ebraica. I-am spus stii ca eu nu vorbeasc ebraica, dar la fel cum ma vezi vorbind Domnul Isus exista si este viu. El se minuna, era frumos ca intelegeam ce-i vorbeam. Atunci am vazut ca a inceput sa-i curga lacrimi pe obraz.

Stiam ca bunica mea se va imbolnani, in vis era o zi de marti, stiam ca la Betel miercurea era fr. Stefan si vroiam sa o duc la ungere. Eu eram exact ca atunci inainte de pocainta in pantaloni cu parul despletit. Am deschis dulapul doream sa gasesc o fusta/rochie si ma gandeam ca nu pot sa-mi pun batic, ar fi fost prea evident, urma sa-mi pun o bentita. Fericita am gasit o fusta si un sacou galben-mustar, tineam hainele pe un umeras alb trebuia sa mai gasesc bentita.

I-am spus bunicii sa se pregateasca, maine mergem la ungere sa o vindece Domnul.
 

Acest articol a fost publicat în Visuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

