Visul de duminica dimineata

Eram sub apa, vorbeam cu cineva, totul era limpede in jurul meu, imi placea ca puteam respira.

Am iesit la suprafata, marea era tot mai agitata si inchisa la culoare. Am vazut un cerc format din 12 oameni, erau doar barbati de diferite varste de la copii de 7-10 ani, pana la batrani cu barba alba, lunga.

Acestia aveau cate un pilon de stanca alba in fata, cu baza mai mare, parca era la Stonehenge, doar cercul era pe mare. Fiecare pilon avea in dreptul lui un element desenat, foc, apa, vant… nu le tin minte pe toate si fiecare proprietar avea o cheie cu care activa pilonul, ei tineau totul in echilibru.

Am vazut pe cel rau ca a venit sa dezbine, vroia sa le fure cheile, sa nu mai fie echilibru, vroia sa se foloseasca el de chei.

Le-am spus sa faca schimb intre ei de chei, au inceput sa arunce cheile unii catre ceilalti. Atunci am vazut totul mai deslusit, ei pareau un cerc perfect, dar de fapt se aflau alte locuri, unii erau pe munte, altii in vai, sub ape, peste ape, in diferite locuri ale lumii.

Apoi m-am trezit.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

