Visul de marti dimineata

(6 august)

Eram intr-o cladire, am coborat sa ies, dar in drum la parter, am intrat intr-o camera, era o femeie, un evreu si copilul evreului (un baiat micut blond). Am inceput sa vorbesc atat evreieste cat si arabeste, femeia s-a suparat pe mine, dar eu i-am spus ca dintotdeauna am vorbit evreieste si arabeste. Mi-am pus un batic gen sal pe cap cred ca era roz-cyclam, nu stiu pentru ce motiv am spus ca stiu sa dansez pe melodia care se auzea. Apoi m-am pocait si mi-a parut rau pentru ceea ce spusesem, stiam ca nu se cade, ca nu mai trebuie. Baiatul vorbea evreieste, dar cand mi s-a adresat mi-a vorbit in ungureste si ma intreba daca il inteleg si tot dadeam din cap ca „da”.
 
Barbatul evreu (nu purta chipiu sau vre-un semn distinctiv doar stiam ca este evreu) mi-a spus sa caut crucea. M-am uitat in camera si atunci am vazut o gramada de rozarii pe pereti. M-am dus si am luat un rozariu cu pietricele visinii si era de marimea normala, mi l-am pus la gat. Barbatul a venit la mine si mi-a spus ca nu acesta e pentru mine, mi l-a scos de pe cap, si mi-a aratat un cuier si de el atarna pana jos in pamant un rozariu imens, mi l-a pus pe gat, era cu pietricele albe, si crucea atarna pana la picioarele mele, dar nu statea pe jos, intre cruce si elementul de legatura era pus pe sirag un ceas care functiona, cred ca arata ceasul 1.
 
Mi-a spus ca trebuie sa vorbesc si sa aduc la el 12 persoane.
 
Cand am iesit in strada m-am trezit pe strada unde era liceul meu numai ca nu mai existau garduri, cladirile erau direct in strada. Am intrat intr-o cladire si mi-am cumparat un suc portocaliu, am platit 3.70 lei pe el, era de mango. Mai departe vroiam sa mananc si am intrat in urmatoarea camera, era o tejghea, am cerut de mancare si am platit pentru ea, in jurul meu lumea isi batea joc de rugaciune, se rugau dar in batjocura, eu le-am spus ca eu cand ma rog chiar cred ceea ce spun. Asteptam mancarea, se facuse liniste, m-a poftit cel ce servea in camera din spate, unde era o masa, a venit un baiat cu parul brunet si mi-a spus ca si el crede si a zambit. M-a asezat la masa in capul mesei, nu stiam de ce trebuie sa stau in capul mesei, aveam o tava de plastic alba si baiatul s-a ridicat spunand ca imi aduce el mancarea.
 
Atunci m-am trezit.
Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

