Visul de duminica dimineata

Eram intr-o cladire, intr-un lift, am urcat cu liftul plin pana la etajul 6, acolo au coborat toti, mai putin o femeie si un barbat. La etajul 6 era un mall, cu cinema si toti s-au dus la film.

Eu am apasat etajul 10, era ultimul din lista, cand am privit afara unde s-a oprit liftul, am vazut ca zburam deasupra cladirii, vedeam si celelalte cladiri si acoperisul cladirii din care venisem.

Femeia si barbatul mi-au spus ca se tem sa nu cada, dar eu nu ma temeam, eram plina de siguranta. Cladirea avea acoperis rosu de tigle, era dreptunghiulara cu multe geamuri, dar nu era acoperita cu sticla.

Atunci am vazut ca deasupra cladirii din care venisem erau copaci, crengi de copaci cu frunze verzi. Am inceput sa prorocesc Asa vorbeste Domnul, toti cei care n-aduc rod vor fi taiati. In gandul meu am spus asa vorbeste Domnul sau Duhul Sfant.

In aceea clipa am vazut doua bucati de fierastrau, care se intretaiau ca o foarfeca si au inceput sa taie toate crengile cu frunze verzi, tot ce depasea cladirea.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

