Visul de azi dimineata

Eram in Betel, am fost alesi 15 sa fim pusi de o parte, fiecare a primit cate un bilet rotund pe fond alb scris cu negru (erau cifre de la 1 la 15). L-am vazut acolo pe fr.Florin, Georgi, Mircea, pe mine, celorlalti nu le-am vazut fetele.

A venit satana in Betel si a vrut sa nimiceasca Betelul. Dar s-a ajuns ca sa nimiceasca doar pe cei 15. Fr. Florin cu altii i-am vazut sus la etaj, eu cu Mircea si inca o persoana careia nu i-am vazut fata stateam jos, in primele randuri. De sus fr.Florin a spus mai bine sa moara putini ca sa se salveze ceilalti, ne viza pe noi, cei trei.

In acel moment Domnul m-a luat si m-a pus pe o stanca in mijlocul marii, era cu o latura mai inalta decat cealalta, un plan inclinat, de culoare verzuie, m-am uitat la mare, facea valuri. Am privit in fata si a vazut o stanca alba, in care erau sapate trepte.

Am ajuns pe pamant in fata stancii cu trepte, avea trepte pe doua laturi si un picior trebuia sa il pui pe o latura si celalalt pe cealalta latura, in forma de L. Era o balustrada mica de inox la inceput de care se tinea sora Anastasia, statea jos pe scara, am intrebat-o daca urca si mi-a spus ca nu, stiam ca nu era dintre cei 15.

Am privit sus stanca pe platforma acolo era deja fr.Florin cu cativa, nu le-am vazut fetele. A trecut Mircea pe langa mine si a zburat direct pe platforma. Atunci mi-a aparut un toiag de lemn, mai mare decat mine, in mana. Am vazut ca scara urca ca un deal si la sfarsit avea o curbura inversa, ca sa ajungi in varf trebuia sa fii un fel de paianjen.

Treptele erau foarte inalte, am inceput sa urc, ma ajutam cu mainile sa-mi pun picioarele pe trepte si de toiag sa ma sprijin, mi-am spus ca voi incerca pana ajung in varf. Am ajuns si m-am atins de aceea curbura, dar nu mai aveam de ce sa ma sprijin si am cazut de acolo de sus la inceputul treptelor.

M-am apucat iarasi sa urc si priveam platforma, nu doream altceva, cand am ajuns a doua oara sa pun mana (m-a trezit tata in viata reala, era dimineata, chiar de era sambata si ar fi trebuit sa mai dorm).

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

