Dumnezeu imi stie gandurile

Marti in drum spre Betel in tramvai, chiar cu o statie inainte de a cobori, aud bodaproste da-ti-mi ceva sa mananc, bodaproste vreau sa mananc. Din departare il tot auzeam.

Eu stateam indiferenta si vorbeam cu Dumnezeu: eu nu il cunosc pe asta bodaproste, Te stiu doar pe Tine Isuse, dar pe asta nu il cunosc.

Si se apropia de mine omul, tot cu bodaproste o tinea, eu tot vorbeam cu Dumnezeu, daca nu zice nimic de Tine, il las sa treaca asa. Mai avea 4-5 scaune pana sa ajunga in dreptul meu si aud: in numele lui Isus, da-ti ceva. M-a pleznit.

Am inceput sa ma scotocesc, el spunea Domnul sa va ajute. Cand a trecut in dreptul meu a spus in urma intalnirii Isus sa te binecuvanteze.

I-am raspuns Amin si pe tine.

Dumnezeul meu este un Domn minunat, a stiut gandurile mele si mi-a raspuns.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

