Dumnezeu mi-a raspuns

Saptamana trecuta au venit Ciresarii, stiam de multa vreme, dar nu doream sa merg, stiam ca ar fi venit duminica dimineata, apoi seara ar fi fost evanghelizarea.

De ce ma temeam? De dezamagire. Anul trecut intr-o seara de miercuri in Betel au venit pentru o seara de evanghelizare. M-am dus la biserica cu asteptari si am primit numai dezamagiri. Stiam ca vor veni multi m-am dus cu aproape doua ore mai devreme sa-mi ocup un loc, erau doua fete care cantau in fata, dar ochii mei le-au vazut nepocaite si incepusem sa judec. M-au dezamagit nici o cantare nu a fost dintre cele cunoscute de mine. Apoi a fost predica fr.Pustan, nu am vrut sa urmaresc pe internet vreo predica pentru a nu-mi face o parere dupa ceva offline. Dar nici un cuvant din aceea predica nu m-a atins, erau doar pentru cei care nu auzisera nimic de Dumnezeu. Ce am simtit? Ca imi pierdusem acele ore, le irosisem.

Dumnezeu imi stia gandurile, temerile. Am tot spus ca n-are rost sa merg la seara de evanghelizare, dimineata voi merge ca sunt acasa. Cand am ajuns am vazut ca era ceva schimbat, era doar o fata in fata care canta, iar Domnul m-a facut s-o privesc cu dragoste, am vazut ca nu face pentru faima ceea ce face.

M-am pus pe genunchi si m-am rugat, era o alta tema, dar aveam ceva de rezolvat: Isuse nu stiu ce sa fac, nu vreau sa ies din voia Ta. Nu vreau sa pacatuiesc, daca Tu ma vrei la seara de evanghelizare si eu nu merg, eu pacatuiesc, daca Tu nu vrei sa merg si eu ma duc, iarasi pacatuiesc. Stiu ca Florin ti-a cerut niste cuvinte, stiu ca el a facut primul pas si apoi i le-ai spus, iti cer un semn si ti-l cer inainte, caci am nevoie de el inainte sa stiu ce trebuie sa fac. Stii ca as iesi in fata daca mi-ai cere-o. Daca vrei sa merg la seara de evanghelizare, cheama-ma, spune-mi cu cuvintele Tale, eu nu stiu exact citatul: leapada-te de sine, ia-ti crucea si urmeaza-ma.

A urmat fr.Florin, eu eram inca pe genunchi si ultimile cuvinte au fost: Daca voieste cineva sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine, sa-si ia crucea si sa Ma urmeze. (Mat.16:24)

Am inceput sa plang, Dumnezeu mi-a implinit semnul, Domnul Isus ma dorea la seara de evanghelizare, nu stiam de ce, dar m-am lasat in voia Sa. 

Am fost nerabdatoare sa fac voia Sa. Dumnezeu m-a mangaiat: fiecare cantare care au cantat-o in Betel, era din lista mea de top preferinte, la sfarsit s-a cantat Dumnezeu e taria mea. Iar ultima cantare a fost cea pe care o cantam pe drum spre lucru cand ascultam la mp3, vino Doamne ca pe vremuri.

La seara de evanghelizare parintii mei mi-au facut o surpriza au venit si ei, spre sfarsit mi-au cantat Daca traim pentru Domnul traim, daca murim pentru Domnul murim. A fost un moment frumos cand am ingenunchiat, sa ne rugam, eu l-am intrebat pe Dumnezeu, aici vrei sa ingenunchiez – e murdar pe jos. Dar Dumnezeu m-a mangaiat si mi-a aratat ca aici e curat, acolo unde este El prezent, El curata totul.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

