Mi-as dori…

In cartile citite in ultima vreme am descoperit persoane care mi-ar fi placut sa le fi cunoscut, chiar daca am fost contemporani, pe vremea aceea eu apartineam lumii, ce puteam stii eu despre Richard W. sau David W. 

Cu cat am citit mai mult si ma cufundam in cartile lor, cu atat ma cuprindeau lacrimile si spuneam de ce am fost asa de surda si nu am auzit chemarea Domnului mai devreme, as fi prins si eu o predica in Betel a lui Richard W. sau o evanghelizare la Sala Palatului a lui David W.

Acum am citit o carte despre un maestru de Kung Fu care l-a intalnit pe Domnul Isus si viata sa a fost transformata. Numai ca n-a dormit ca noi ceilalti ci a adus la credinta pe multi, multi altii. Plang si ma intreb cum este sa aduci un suflet la picioarele Domnului, imi doresc si eu asa de mult sa aduc un snop.

Stiu ca fiecaruia ne-a turnat cate un dar sau mai multe, unii au acest har de a aduce cu „lopata” oamenii la Dumnezeu, ma bucur pentru fiecare om care-si preda viata si pentru fiecare sarbatoare din cer.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

