Visul de astazi

Tata avea un nou angajat, un tinerel blond-saten, cu ochelari cu dioptrii mari, ii facea numai necazuri: a spart o teava de apa, a taiat un cablu de curent, inca un lucru pe care nu-l mai tin minte.

L-am confruntat, tata nu ma credea si spunea ca este bun omul, m-am intalnit cu omul respectiv intr-un scuar, eu am venit cu o masina alba, era fitoasa (joasa cu farurile care se ridicau si ascundeau, in realitate nu m-as urca intr-o astfel de masina) am lasat portiera deschisa si vroiam sa-i vorbesc. Am observat ca masina a luat-o la vale am alergat dupa ea, am tras frana de mana si am impins-o pe deal in sus.

Am chemat-o si pe mama sa fie martora, dar nici ea nu ma credea: i-am spus baiatului – recunoaste ca lucrezi pentru celalalt. Cand am vazut ca nu merge am spus: in numele lui Isus Hristos recunoaste ca lucrezi pentru celalalt, ingenuncheaza in fata lui Isus Hristos, in numele lui Isus Hristos. Si a ingenunchiat, a recunoscut totul, eu il filmam.

L-am vazut pe fr.Abel vorbea la telefon si se invartea in cerc, i-am facut cu mana dar nu m-a observat, eu tot repetam in numele lui Isus Hristos, el a spus la telefon „da voi cumpara un inel masura 14”.

In continuare pe jos tot drumul nu spuneam altceva cu voce tare decat In numele lui Isus Hristos. Mergeam spre parintii mei, eram pe strada si am vazut multi oameni cu alte haine gen holloween, cand au trecut doua femei frumoase, inalte, imbracate in rochii mulate pana la genunchi, cu cercei rotunzi mari care atarnau, eu tot repetam in numele lui Isus Hristos. Cand sa intru pe aleea de vizavi s-au pus in dreptul ei, eu tot aceleasi cuvinte spuneam am auzit o voce care mi-a spus „sunt vrajitoare”, am spus cu si mai mare putere si au inceput sa tremure, apoi vocea mi-a spus „si dracii cred si se-nfioara”, cu gandul le-am spus „ce nu va dati la o parte” si cu vocea In numele lui Isus Hristos, s-au dat la o parte si au ramas la marginea aleeii si ma urmareau, vocea mi-a spus „vor sa vada daca iti pierzi increderea, atunci toata strada va navali peste tine” am mers mai departe dar cu ochii mintii le vedeam privirea cum ma urmaresc si spuneam in continuu in numele lui Isus Hristos.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

