Sunt dezamagita

Astazi a patra zi cand stau departe de biserica, mi-am petrecut-o cum am crezut eu ca e mai bine. Am citit trei psalmi, trei capitole dintr-o carte (Rugaciunea pentru trezire) si apoi ma puneam pe genunchi, nici nu ma uitam la ceas, statea cu Domnul si i-am spus in prima rugaciune tot ce gandeam, asa cum i-ai spune celui mai bun prieten, m-am destainuit tot ce aveam.

In continuare psalmi, capitole si rugaciune. De data aceasta a fost de mijlocire pentru cei care ii cunosc sau nu. Am amintit persoane pe care mi le scotea Domnul, si m-am rugat ca sa aduc si eu pe cineva la mantuire, sa pot sa ii dau Domnului un suflet, pentru lucrarea de maine.

O zi in care am petrecut-o doar cu Dumnezeu, in care ma bucuram daca adormeam pe genunchi, o zi in care am vorbit cu o sora si Dumnezeu mi-a vorbit prin ea.

Dar nu inteleg, de ce atunci cand ma apropii tot mai mult de Dumnezeu vine cate o lovitura, de ce acum cand ar trebui sa fiu cea mai fericita, sunt asa de trista, dezamagita.

Marti sotul meu i-a dat fratelui scrierile. Astazi cand am vorbit cu surioara mea mi-a spus ca dosarul e la ea, l-a gasit la o fata din biserica care il citea: din cate mi-a povestit din posturi, l-a citit pe tot. Nu ma deranjeaza cand Dumnezeu ii descopera cuiva site-ul, nu ma deranjeaza cand eu il dau unor surori bune, dar acum m-am simtit ca cineva strain mi-a intrat in viata mea intima cu Dumnezeu si a inceput sa comenteze si cum stiu ca nu se abtine de la a barfi.

Nu inteleg de ce a uitat fratele dosarul in biserica, nu inteleg de ce se intampla ce s-a intamplat, ca urmare a unei saptamani in care am incercat sa fiu mai aproape de El.

Dosarul contine momentele mele de cadere abisala, fapt ce nu as fi dorit sa fie facut public, stiu ca este o incercare prin care trebuie sa trec, stiu ca ma strafulgerasera niste ganduri nu prea frumoase, stiu ca la anul voi privi razand la ziua de astazi.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

