O zi cu botez

Inca imi doresc ungerea, nu am primit-o, chiar la sfarsitul programului as fi vrut sa merg sa vorbesc cu fr. Florin, dar era mult prea preocupat, apoi am vazut-o pe sora Mina care statea cumva intre el si restul, am salutat-o pe ea.

Am fost asa de fericita chiar daca n-am reusit sa vad nimic din botezul in sine, toate rudele s-au asezat sa filmeze/pozeze in zona amvonului. M-am rugat pentru sufletele lor.

Am ajuns sa stau langa o sora, care inainte cand ascultam soapta Magdei o judecam si o uram fiindca era tiganca, dar atata m-am bucurat ca am ajuns langa ea, Dumnezeu m-a schimbat, se intampla sa miroasa, dar tot El mi-a spus, daca nu ti-as fi dat Eu bani, si tu ai fi mirosit asa, nici tu n-ai fi avut hainele pe care le ai. Dar Dumnezeu a asteptat intai sa faca schimbarea in inima mea apoi mi-a vorbit. 

Mircea aseara mi-a spus ca am duh de judecata: le spusesem parintilor ca se uita la tv…si ca nu fac bine. Fr. Florin a inceput predica cu puneti-va pe genunchi, nimeni nu se miscase, eu incepusem sa vorbesc cu Dumnezeu, ca eu m-as pune, dar n-as vrea sa ma mai ridic decat dupa rugaciunea, dar n-as mai putea sa ascult predica. Si eram cu gandul cu Domnul, apoi cand auzeam ceva ce ma misca din predica mai varsam o lacrima, nu aveam perna dar n-ar fi contat, ma incred ca El imi tine viata in mainile Sale.

Cand auzisem tot ce am crezut ca m-a hranit, m-a cercetat, m-am pus pe genunchi fara sa ma intereseze ce face dreapta si stanga. Am stat cu Dumnezeu.

Am plans si i-am spus de pacatul de judecata, si ma mai doare ceva, eu n-am adus pe nimeni la Domnul, eu n-am adus nici un rod, nimeni nu s-a intors la El prin mine. Ma simt de parca lucrez si nu merit plata mea. Si am plans acolo cu Dumnezeu, mi-a venit vorbirea in limbi, am primit talmacire doar pentru o parte: sabia lui…si a lui Ghedeon. Am intrebat sabia cui Doamne? Mi-a spus:Israel. Ti-am pus in mana sabia lui Israel si a lui Ghedeon. (Mai tarziu am cercetat Scriptura si am vazut ca acolo scrie un pic diferit). Nu stiu ce a vrut Dumnezeu sa-mi spuna prin aceasta.

Eu sunt fericita cu Domnul meu, caci El isi ia timp si imi vorbeste, ma indreapta, ma povatuieste, imi este alaturi, ma protejeaza si in tot ce face El are un scop.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

