Inca un test

Dimineata in drum spre lucru, la metrou, mi-era rau ca de obicei, ochisem un loc langa usa si eram chiar in dreptul ei cand s-a deschis. Surpriza in partea mea era locul ocupat, dar cel din partea cealalta era liber, pana sa se dezmeticeasca fata care statea in dreptul locului liber pe peron eu deja eram acolo.

Cand a trecut pe langa mine mi-a spus rastit: te-ai pus ca…ispititorul, numai ca a folosit alt cuvant. Am tacut din gura si cand a trecut la o distanta care stiam ca ma va auzi am spus: Doamne iart-o caci nu stie ce face.

Eram linistita, numai ca Duhul Domnului nu m-a lasat, mi-a aratat dupa ce am incetat s-o mai aud bombanind, cum ar fi trebuit sa ma port: ma vedeam pe mine dandu-ma in spate si spunand poftim ia locul meu daca il vrei. 

Atata m-am mai chinuit ca nu am actionat asa, ca nu sunt o crestina buna, ca inca nu am dragoste deplina chiar daca eu sufeream si imi venea sa vomit si aveam nevoie de aer, ar fi trebuit sa stiu cum sa ma port.

Am fost trista si intr-un fel L-am intrebat pe Dumnezeu: de ce nu mi-a spus mai devreme cum trebuia sa ma port si de fiecare data imi da raspunsul dupa ce faptul e consumat. Apoi o sora m-a facut sa inteleg ca ma certasem cu Dumnezeu si nu am facut bine, mi-am cerut iertare.

Mi s-a mai luminat fata la Unirii cand ieseam din metrou la usa mea astepta fr.Andrei: mi-a spus Pacea fie cu voi, si a pus un deget pe umarul meu, m-a atins usor. Eu ma gandeam atunci ca atat de mult mi-as fi dorit ungere, asteptam de atata vreme, mi-era din ce in ce mai rau si nu intelegeam de ce.

Dar stiu ca pentru Dumnezeu totul are un sens, care noi il aflam mai tarziu si Ii dam lauda Lui pentru cat de bine se poarta cu noi si nici nu meritam atata dragoste.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

