Duminica

O zi de concediu, o zi cand am timp sa ma ocup mai mult de Dumnezeu.

Duminica dimineata am mers la Maranata, nu fiindca as fi vrut, eu iubesc Betelul. Ce a fost interesant ca mama a venit cu noi acolo. Nu stiu daca i-a placut, nu stiu nimic.

In timpul rugaciunii am avut o viziune: am vazut un pamant fertil, pe care crestea iedera, ma gandeam ce fel de frunze sunt acelea si Domnul mi-a spus, a aparut o tanara, dezbracata, am vazut-o de la spate, cu parul pana la sfarsitul coloanei vertebrale, era blond-saten si cret. Pasea tiptil-tiptil, pe varfuri, printre frunze.

In continuare am vazut un desert, un miel care statea pe labele din fata in genunchi si in picioare cu cele din spate, avea ambii genunchi plini de sange, raniti, langa el era un bolovan imens (cred ca avea 2-3 etaje).

Seara in sfarsit am ajuns acasa, in Betel, mi-era dor. Dumnezeu a continuat viziunea in Betel: mieluselul s-a sculat si cu labele din spate a lovit stanca, a izbucnit apa din ea, s-a intins peste tot desertul, au inceput sa creasca nuferi albi din pamant, si alte flori albe, auzeam pasarile cum canta, dar nu le vedeam, simteam o briza de racoare, o briza frumos mirositoare. 

Mielulselul era din ce in ce mai frumos, i-a aparut o cununa pe cap, alba, stralucitoare, semana cu niste lauri, numai ca erau albi si fara intrerupere. Mi-am vazut mainile si dupa inaltimea la care erau mi-am dat seama ca stateam in genunchi, am luat mieluselul in maini si l-am ridicat, sa-l dau Domnului Isus.

Mai tarziu am auzit glasul Domnului: ce crezi ca ti-am spus degeaba doar tie cand Florin a plecat in Austria, si acum cand este in Grecia. Roaga-te pentru el. 

Cand am auzit nu mai conta ce se intampla in jurul meu, mi-am pus fata in palme, mi-am plecat capul si am inceput sa ma rog pentru el. Apoi i-am trimis un bilet lui Georgi s-o chem in ajutor in rugaciune. Am continuat sa ma rog, nu stiam de ce, dar daca Dumnezeu mi-a vorbit, am ascultat.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

