Cand Dumnezeu iubeste

Duminica am fost dimineata la Maranata, eu vroiam sa mergem la Betel, caci acolo e locul in care m-a dus Dumnezeul meu.

Mai ramasesem datoare cu restul pentru ceeea ce-i promisesem. Am simtit la sfarsit sa merg la fr.Andrei si sa-i dau o parte pentru a da el mai departe, doar stia cazurile de acolo, am spus clar sa nu se afle. Drept raspuns am vazut o bucurie imensa pe chipul lui, mi-a zis ca e raspuns la rugaciunea pe care o facuse.

Am intrebat daca e pentru cineva bolnav sau in nevoie, el mi-a spus ca e pentru el, are nevoie petru ceva medical si altele. L-am intrebat suma, era fix cat ramasesem datoare Domnului.

Atunci mi-am dat seama ca Dumnezeu vrea sa-i dau lui toti banii.

M-am simtit asa de fericita, asa de eliberata, parca aveam putere sa zbor.

Seara am mers acasa la Betel, mi-a placut si predica fr.Stefan.

A fost un moment cand ni s-a cerut sa ne rugam pentru tara: am inceput in romana si n-am mai rezistat a iesit vorbirea in limbi, tot ce am inteles eu era ca Dumnezeu trimite apa peste Romania s-o curete, s-a intrerupt brusc rugaciunea.

Sora Magda, care era langa mine m-a intrebat: tu stii ce ai zis in limbi? Nu. Soarta Romaniei este hotarata, Dumnezeu a pus securea la radacina Romaniei.

Am inteles bine ce mi-a zis Domnul, dar stiu ca am sa continui sa ma rog pentru tara, de cate ori voi avea ocazia.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

