Dumnezeu are timpul Sau

In vara, in august, am avut prilejul de a participa la un curs gratuit sponsorizat din fonduri europene. A fost un chin pentru mine, intrucat de 3 saptamani lipsisem de la Betel pentru a participa la el.

Eram totusi fericita, mi se promisese o suma de bani ca urmare a absolvirii cursului. I-am promis banii lui Dumnezeu. Deja stiam ce vroiam sa fac fara sa il intreb pe Domnul meu: cum nu puteam sa ma inscriu la ITP, gasisem un curs care se organiza sambata si trebuia platit. Dar de la inceput am intampinat piedici:trebuia sa dau un examen din Biblie (cum eu citisem doar o singura data la data respectiva nu vroiam sa ma fac de ras), trebuia sa am mai mult de un an de la botezul in apa, imi mai trebuia o recomandare, care tot nu reuseam sa dau de fr.Florin pentru a o primi.

Nici prin gand nu-mi trecea ca banii nu ii voi primi. 

Ma resemnasem cand am vazut ca a trecut atata timp, pana am fost la o sora sa ma rog si i-am povestit, se intampla in urma cu doua saptamani. Mi-a spus ca poate nu s-a ivit ocazia ca sa dai banii, ii vei primi atunci cand cineva care iti va spune Domnul va avea nevoie de ei.

Am inceput de doua saptamani sa pun aceasta problema in mainile Domnului, l-am pus pe patronul firmei in mainile Sale, stiind ca daca Dumnezeu are un plan, El va reusi, fara ca sa ma chinui eu. Nu am postit pentru acest lucru, avand motive care erau stringente.

Joi, cam la doua saptamani de cand incepusem sa ma rog, mi-am dat seama ca incepusem sa platesc din facturi, fara sa fi dat zeciuiala Domnului. Mustrata, m-am dus la banca, cu doar 10 minute inainte de gandul meu, imi intrase suma de bani de pe curs.

Dumnezeu a reusit sa rezolve in doar doua saptamani, ceea ce altii n-au reusit cu amenintari. Am un Dumnezeu mare. 

O parte din bani si-au gasit rostul, ma rog Domnului ca El sa-mi arate in continuare cine ar fi copii Lui care ar avea nevoie de ei.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

