Cand gandim cu „mintea”

Marti am alergat cu toata inima spre Betel, bucurie mare, era serata, am ajuns destul de devreme pentru a ma ruga, a vorbi cu Domnul meu.

Apoi cand am vazut ca trece timpul, nu mai era nici o decoratie, nimic special ca de serata, m-am dus la cineva care stie totul cum se ocupa de sunet si mare dezamagire nu urma sa fie serata ci seara cu invitatii speciali, corul de cantare.

Dezamagirea a continuat, stiam ca saptamana viitoare as fi lucrat de seara si nu ajungeam, nu intelegeam. Chiar ma uitam spre cei care venisera si incepusem sa ma gandesc ca nu pot face mare lucru, sa se compare cu serata si cand am vazut ca postorul lor va predica ma gandeam ce se compara cu Florin.

Au inceput sa cante, de ce oare psalmi si nu o cantare cunoscuta, ca pentru tineret. Incepusem sa cant dar nu puteam cu inima, gandul meu era departe.

Apoi a spus sa ne rugam, eram pregatita sa ma pun pe genunchi, dar a continuat ca noi crestinii dupa evanghelie pe rand, dar eu nu asa am invatat sa ma rog. Ma simteam ca intr-o cusca, as fi vrut sa plec, dar nu puteam. Incepusera sa dea in mine sentimentele de la seara de Nasterea Domnului, priveam spre cer si ceream ajutorul.

Apoi a mai fost o cantare, tot din psalmi, a urmat o rugaciune, deja ma gandeam ce rugaciune e aceea in care n-apuc sa spun nimic, de data aceasta ca la penticostali, dar incet, in soapta, nu conta nici daca era fara cuvinte spuse tare, ma rugam, incepusem parca sa respir, incepusem sa traiesc.

De atunci incolo eram alt om, ii priveam altfel, eram fericita ca ma aflam acolo. 

A urmat predica, l-am vazut pe pastorul lor, am zis hai sa inregistrez, daca nu imi place pot opri telefonul. Si a vorbit pe nume atatea lucruri, a fost o predica frumoasa, in care am avut ce invata.

M-am pocait de gandurile mele anterioare, chiar m-am marturisit.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

