Visul de luni

Luni seara Domnul mi-a dat un vis: eram intr-o cladire la etajul 2-3 si lucram la o familie. Am aflat ca femeia era vampir, in ascuns am vazut coltii si m-am chinuit, am reusit sa plec de acolo.

In fata blocului drumul era de noroi, am sarit peste el si am dat de o potecuta cu iarba verde, cu gard de lemn, culoare natur (format din bete), mergeam tinandu-ma de balustrada de sus de la gard. 

Am dat peste un parculet si m-am intalnit cu tata care era cu cainele lor, el mi-a pus in brate un bebeblus, baiat, gol (cred ca e tata), am gasit un prosop de hartie alb, curat, de bucatarie si l-am imbracat cu el.

M-am trezit intr-o sala care avea bancile de la Betel, eu eram pe randul doi, si in jurul meu erau doar baieti. In fata era o catedra, langa ea o banca. In dreptul usii era un spatiu gol, cum lipsea usa.

Atunci in acel spatiu a aparut fr. Florin si ne-a zis: veniti la mine sa va lasati poverile. Am vazut ca un baiat era in genunchi si el si-a pus mainile peste el. Baiatul de langa mine s-a dus la marginea randului, la fel si cel din fata mea, semn ca vroiau sa urmeze.

M-am ridicat si i-am ocolit, m-am pus pe banca de langa catedra. Cum a terminat, m-am pus pe genunchi in fata lui, mi-a scos baticul de pe cap si si-a pus mainile cu degetele rasfirate pe capul meu si cu putere a inceput sa-mi vorbeasca in limbi. M-am marturisit de cele trei poveri doua aveau legatura cu Rodica si una cu Mircea. Atunci am inceput si eu sa vorbesc in limbi, simteam o pace imensa si o liniste.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

