Printre atacuri, incercari si bucurii

Sambata a fost o zi ocupata, ziua cand am un timp pentru a ma ocupa de casa, a fost ziua cand Lori a spus ca vine la mine. Nu prea sunt de acord ca ea sa vina aici ma ataca rau de tot, cand ma intorceam de la ea, eram in asa hal atacata ca vomam in continuu pana dimineata.

De data aceasta am cerut ajutor in rugaciune si protectia Sangelui Domnului Isus, totul a fost bine pana ne-am pus la final la rugaciune, cand am ingenunchiat, eu care ma rugam cu voce tare si putere, de data aceasta am tacut, deschideam gura si nu puteam rosti nimic cu voce tare, eram la pamant total. De ce?

Am fost atacata in continuu: toata coloana mi-era bombardata in acelasi timp de pumni, la ceafa primeam intepaturi si pumni, pe fata pe ambii obraji palme, iar la tample atacuri demonice de parca imi intra in ambele parti cate un tren.

A fost singura data cand n-am putut sa ma rog doar ceream ajutorul Domnului Isus, cum s-a terminat rugaciunea au incetat si atacurile.

Duminica dupa o zi frumoasa petrecuta in Casa Domnului, eram foarte fericita, eram acasa, pe drumul de intoarcere ispititorul s-a folosit de Rodica si a facut scandal groaznic: mi-a reamintit de pacatul facut de mine pe vremea cand eram in lume, pacat pe care atunci nu il consideram a fi pacat datorita invataturii primite, pacat care mi-a fost iertat de Domnul Isus. Am ascultat ce am putut apoi n-am mai rezistat, eram deja dupa o lupta groanzica de seara, si n-am intors obrazul, i-am amintit ca ea are un pacat pe care nu si l-a marturisit si s-a simtit jignita.

A continuat cu amenintari ca o sa ne dea afara din garsoniera, era asa avida dupa avere, la care i-am spus da ma intereseaza mostenirea dar nu cea care o vreti Dvs. ci cea din cer.

Seara a venit un pastor din Oradea si a vorbit pe limba tuturor. Toata seara eram cu lacrimile pe obraji, mi-a vorbit in atatea randuri. Mircea era iarasi descurajat si spunea ca nu mai doreste sa mai mearga in nici o biserica. 

Ultima rugaciune a fost: Tata, Isuse, Duhule Sfant elibereaza-l pe Mircea de acest jug, adu linistea si pacea peste casnicia noastra, peste casa noastra, sa te putem sluji.

Drept raspuns, in ultima clipa cand nici nu mai credeam ca va mai fi ceva, s-a auzit cantarea „Dumnezeu e taria mea”, a fost o cantare care m-am rugat sa ajunga sus in cer.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

